اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است


 

ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط در حالی انتخاب شدند که علی سرتیپی یادآور شد: اتفاقی که در این دو سال افتاد این بود که پیرو دغدغه ما و آقای عسگرپور تلاش شد مساله پلتفرم‌ها را برای نظام جا بندازیم. ما از همه طرف زیر فشار بودیم و به طور شاخص دو سه پلتفرم اصلی زیر فشار بیشتر.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی برخط ظهر روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در محل خانه سینما برگزار شد و در جریان این جلسه اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس انجمن انتخاب شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۳ ، ۱۲:۳۲


 

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، وفاق ملی نقطه تمایز دولت چهاردهم با دولت‌های پیشین عنوان کرد و گفت: تلاش می کنم با اتکا به ظرفیت نخبگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دولت چهاردهم در این حوزه مهم و کانونی در سطح دولت ـ ملت مؤثر و سهیم باشم.

 سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در نطق روز سه‌شنبه – ۳۰ مرداد- خود در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ایده مرکزی دولت دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری وفاق ملی است و این کانون معنایی، می‌تواند دولت چهاردهم را از دولت‌های پیشین متمایز کند، با اتکا به ظرفیت نخبگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تلاش خواهم کرد در دولت چهاردهم در این حوزه مهم و کانونی در سطح دولت ـ ملت مؤثر و سهیم باشم.

متن کامل نطق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم که بخش هایی از آن در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد، به این شرح است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۳ ، ۱۰:۵۹

عربستان سعودی همچنان به دنبال ساخت و تولید فیلم‌های تاریخی با بودجه‌های سنگین است و این بار دست روی شکست سپاه ساسانیان در مقابل اعراب و قبایل بکر بن وائل در جنگی به نام ذوقار با مشارکت هالیوود گذاشته است که به زودی اکران می‌شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۳ ، ۰۹:۳۵


«تولد در کالیفرنیا» نام کتابی است که به تازگی وارد بازار نشر شده است. هدی سادات حامی، نویسنده جوان اصفهانی این کتاب را بر اساس خاطرات ستوده یارمحمودی از سفرهایی که به کشورهای دیگر داشته تألیف کرده است. این کتاب چهارمین عنوان از مجموعه «تولد دوباره» است که با دبیری بهزاد دانشگر منتشر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۳ ، ۰۷:۵۱
۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۳ ، ۱۱:۱۲



1- مسیر اصلی: پیاده روی اربعین عمدتا در مسیر شهر نجف به کربلا انجام می‌شود. طول این مسیر حدودا ۸۰ کیلومتر است که با ۱۴۵۲ ستون نشانه گذاری شده است. فاصله هر ستون با ستون بعد حدود ۵۰ متر است. اگر روزی ۷ الی ۸ ساعت پیاده روی کنید، تقریبا بعد از ۲ الی ۳ روز به کربلا خواهید رسید. شماره عمودها برای محاسبه مسیر طی شده و آدرس دادن کاربرد زیادی دارند.

مسیر نجف- حیدریه- کربلا، کوتاه‌ترین، پرترددترین، امن‌ترین و مشهورترین مسیر پیاده‌روی اربعین است. 
کوتاه‌ترین و امن‌تر و پرامکانات‌ترین مسیر پیاده روی اربعین، جاده اصلی نجف به کربلاست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۳ ، ۰۶:۴۶


تصویرسازی تبیان از ستارگان ایران در المپیک ۲۰۲۴ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۳ ، ۱۵:۳۰


רק 12 דקות מאיראן לתל אביב 🕒 12 دقیقه انتظار تا رسیدن موشکهای ایران
ایها الصهاینة: "لن تذوقوا طعم النوم بعد الیوم"
نصر من الله و فتح قریب 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۳ ، ۱۴:۱۷

 
 استاد حسین فردرو در لیست خوش نام ترین و پرکارترین تهیه کنندگان تلویزیونی در ایران است در ادامه به  صورت گذرا به کارنامه هنری ایشان می پردازیم 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۳ ، ۱۲:۵۹