اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

10 دکور جذاب برنامه های تلویزیونی پرمخاطب

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۴۷ ق.ظ

دکورهای برنامه های تلویزیونی از قدیم یکی از مولفه های جذب مخاطب و اقبال به برنامه تلویزیونی بوده، چیزی که کم کم با آمدن استودیوهای مجازی و دکورهای صفر و یکی دارد تبدیل به نوستالوژی و خاطره می شود، دوره ای که دکور یک تنه بخشی از شور صحنه را برای عوامل، میهمانان و بیننده ایجاد می کرد، و البته هنوز هم دکور هیچ جایگزینی ندارد، با هم 10 دکور جذاب برنامه های تلویزیونی پرمخاطب را مرور می کنیم.

1- دکور برنامه 90


پروژه ساخت مدل فومی دکور داخلی انجام شده در خرداد 97 در مدت 3 روزکاری با روش برش یونولیت و فایبر گلس و رنگ با ویژگی های اجرای مدل فومی توسط پارس بوم کات طراحی و اجرا شد
 
3- دکور مناظره انتخاباتی 1400
 


4- دکور برنامه محفل


4- دکتور برنامه این جام
برنامه «این‌جام» به کارگردانی حامد جوادزاده و اجرای فیروز کریمی و سید جواد یحیوی هر شب به تحلیل و بررسی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ می‌پردازد.

«این‌جام» به تهیه‌کنندگی مشترک حامد جوادزاده و سیدمهدی سعیدی و با اجرای سیدجواد یحیوی و فیروز کریمی ساعت ۲۲ هر شب به مدت ۱۲۰ دقیقه از پلتفرم نماوا و روبیکا پخش می‌شود.

 

همچنین هر شب یک مهمان ویژه از بین چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، هنر، رسانه و... به جمع یحیوی و کریمی می‌پیوندند و درباره موضوعات فوتبالی و غیرفوتبالی صحبت می‌کنند.

سید جواد یحیوی پس از ۲۰ سال دوری از آنتن زنده با این برنامه به عرصه اجرا برگشته است. فیروز کریمی هم با شخصیت شیرین و طنازی که بین اهالی فوتبال دارد، شب‌های دلنشینی را رقم می‌زند.

این برنامه با حمایت بیمه دال تولید می‌شود.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه شده است.

IMG_20240123_103103_934


10-دکور برنامه رو به راه
 


روبه راه از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران  سال 95 پخش شد



11- برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت





طراحی و نظارت اجرای دکور برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت (ویژه برنامه شبکه اصفهان در ماه رمضان 1393) توسط شرکت مهندسین چارباغ اصفهان

در حال تکمیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی