اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

برنامه برمودا کامران نجف زاده از 30 دی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه‌ی نسیم پخش خواهد شد.

برنامه تاک شو برمودا با شعار به وقت پیدا شدن سراغ چهره هایی که از آنها خاطره داریم رفته است
صفحه برنامه برمودا در تلوبیون
 

برنامه کامران نجف‌زاده در حالی آغاز می‌ شود که محمدرضا حیاتی بعد از مدت‌ها غیبت به عنوان میهمان به «برمودا» می‌ آید. اسدالله یکتا و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم میهمانان دیگر این هفته‌اند.

بازگشت چهره‌ها به تلویزیون در میهمانان تلویزیونی هم تأثیر داشته است. چرا که ویدئویی از برنامه جدید شبکه نسیم با نام «برمودا» نشان می‌دهد چهره‌هایی پس از مدت‌ها غیبت میهمان تلویزیونی می‌ شوند.

محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری تهیه‌ کنندگی و فواد صفاریان‌ پور کارگردانی «برمودا» را بر عهده دارند.

شاید یکی از غایبین، محمدرضا حیاتی گوینده شناخته شده خبر باشد. او البته در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر هم از همکاری با تلویزیون گفته بود. باید دید حضور او به عنوان میهمان تلویزیونی آغازی بر همکاری‌ های دوباره‌ اش با تلویزیون در قالبِ مجری یا حتی گویندگی استمرار خواهد داشت یا خیر؟

حالا در این ویدئو او روی صندلی برمودا نشسته است. یا امیرحسین مدرس که مدت‌هاست در رادیو صبا گویندگی می‌کند و نه در مقام بازیگر سریال و فیلمی داشته و نه در مقام مجری برنامه تلویزیونی؛ بعد از مدت‌ها که در برنامه‌ای هم به عنوان میهمان حضور نداشت به «برمودا» آمده و باید منتظر بمانیم قسمت مربوط به او را ببینیم.

این برنامه با شعار «به وقت پیدا شدن» از شنبه ۳۰ دی ماه پخش خود را آغاز می‌کند و سه‌شب در هفته یعنی شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ راهی شبکه نسیم می‌شود.

بازگشت مجری مشهور به تلویزیون
چرا که از امشب «برمودا» روی آنتن می‌رود؛ شاهد حضور محمدرضا حیاتی، مهدی تاج و اسدالله یکتا هستیم و هر هفته سه شب یعنی (شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰) این برنامه با میهمانانِ خاص خود روی آنتن خواهد رفت.

در تیزر این برنامه صدایِ ناصر ممدوح هم در نوعِ خودش جالب است که یکی از میهمانان این برنامه به شمار می‌رود. همچنین چهره ابوالفضل پورعرب، علی‌اصغر پورمحمدی، محمد اصغری و خسرو معتضدی هم دیده می‌شود که از حضورشان رونمایی شده است.

اما در مورد کامران نجف‌زاده مجری این برنامه هم باید گفت او را بیشتر با بخش خبری «بیست و سی» و گزارش‌های متفاوتش می‌شناسیم و سال‌ها حضورش به عنوان خبرنگار صداوسیما در نیویورک؛ حالا او و همکارانش در قالب «برمودا» و شعار «به وقت پیدا شدن» در مقامِ مجری به آنتن تلویزیون می‌آید.

پیشینه مطبوعاتی و ژورنالیستی نجف‌زاده می‌تواند نوید گفت‌وگوهایی متفاوت را به مخاطب بدهد و احتمالاً پرسش و پاسخ‌ هایی که دیگر تکراری نباشند و مخاطب را به وجد آورند؛ حضور محسن نجفی سولاری به عنوان تهیه‌ کننده که برنامه «از سرگذشت» روی آنتن داشت و فواد صفاریان‌پور در مقام کارگردان برنامه نیز می‌ تواند برگ برنده دیگری در این ترکیب باشد

که به ساختارهای تکراری و کلیشه‌ ای برنامه‌ های گفت‌وگومحور تلویزیون پایان دهد. باید دید این اتفاق خواهد افتاد و تجربه جالبی برای «کامران نجف‌زاده» و مخاطبان این بار به عنوان مجری رقم خواهد خورد یا خیر؟
 

مهمانان برمودا کامران نجف زاده
برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده در حالی پخش خود را از شنبه (۳۰ دی ماه) در شبکه نسیم آغاز می‌کند که در هر قسمت با حضور مهمانانی از جمله محمدرضا حیاتی، علی اصغر پورمحمدی، مهدی تاج، ناصر ممدوح، اسدالله یکتا، ابوالفضل پورعرب، امیرحسین مدرس، محمد اصغری، خسرو معتضدی و … همراه است که برخی از این افراد مدت‌ها از آنتن تلویزیون دور بوده‌اند.

مجری مهمانان برنامه برمودا
حیاتی ـ گوینده باسابقه خبر صداوسیما ـ چند سالی است از قاب تصویر دور بود و ممنوع‌الفعالیتش در صداوسیما سر و صدای زیادی به پا کرد. او در دو سال اخیر صرفا به عنوان مهمان در یک ویژه برنامه نوروزی در تلویزیون حاضر شد.

ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در ویژه‌برنامه نوروز دو سال قبل، در فضای مجازی بار‌ها دست به دست شد و حتی برخی از آن به عنوان بازگشت این گوینده قدیمی به رسانه ملی تعبیر کردند، اما او با نادرست خواندن خبر، گفت که قرار نیست فعلا به تلویزیون بازگردد و حالا پس از دو سال بار دیگر این گوینده قدیمی خبر قرار است مهمان برنامه «برمودا» باشد.

علی‌اصغر پورمحمدی از مدیران باسابقه تلویزیون و معاون سابق سیما نیز آخرین حضورش در آنتن تلویزیون به سال ۹۹ در برنامه «چهل تیکه» برمی‌گردد.
همچنین حضور ابوالفضل پورعرب بازیگر محبوب به سال گذشته در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما برمی‌گردد.
حضور مهدی تاج در آنتن تلویزیون که پیشتر همواره با چالش‌ها و حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده این بار در برنامه «برمودا» به شکل دیگری رقم خواهد خورد.
ناصر ممدوح که اخیرا چهره متفاوتش با واکنش‌هایی همراه شده بود هم قرار است در برنامه «برمودا» به گفتگو بنشیند.
 

بیوگرافی کامران نجف زاده
نجف‌زاده متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران (محله ستارخان) است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی ژنتیک است و فوق لیسانس خود را در رشته سینما گرفته‌است. وی در حال حاضر عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران و همچنین عضو اتحادیه خبرنگاران سازمان ملل است.

ایشان از سال ۱۳۸۴ علاوه بر خبرنگاری در بخش خبری ۲۰:۳۰ به عنوان گوینده خبر نیز فعالیت خود را آغاز کرد. او سال ۱۳۹۰ از این بخش خبری جدا شد.

او مدتی مدرس کلاس‌های خبرنگاری بوده‌ است. وی به عنوان خبرنگار اعزامی در کشورهای ایتالیا، سوئیس، مصر، اتریش و در بحرانی‌ترین جنگ‌های سال‌های اخیر حضور داشته و رویدادهای مختلف را پوشش خبری داده‌ است.

کامران نجف‌زاده در حال حاضر عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران و همچنین عضو اتحادیه خبرنگاران سازمان ملل است. همچنین وی سفیر ویژه کودکان و سالمندان بهزیستی و سفیر بنیاد بیماری‌های نادر است. بیماران ام‌اس تندیس انسانیت را به نجف‌زاده هدیه کردند.

برمودا کامران نجف زاده پخش خود را از شنبه – ۳۰ دی ماه- در شبکه نسیم آغاز کرده و اولین نکته قابل توجه در عکس این برنامه تغییر ظاهر کامران نجف زاده بعد از بازگشت از آمریکا و کاشت مو است.

تسنیم , همشهری آنلاین , اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی