اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

نگاهی به مستند «اسرائیل از درون»

جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ


 

مستند ۵ قسمتی «اسرائیل از درون» به کارگردانی عبدالرضا پناهی و تهیه شده در خانه مستند، با نگاهی ویژه به درون جامعه اسرائیل، آماده پخش شد و از امشب روی آنتن می‌رود.

این مستند، با نگاهی تاریخی و ریشه ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ١٩۴٨، از جمله نسل کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد.

این مینی سریال ۵ قسمتی محصول مرکز هنری رسانه‌ای اوج است که از امشب بعداز اذان مغرب از شبکه یک سیما و ساعت ٢٣ از شبکه افق پخش می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی