اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

با انتشار تیزر و زمان پخش سریال دفتر یاداشت اولین حضور رضا عطاران در یک سریال پس از 12 سال آنهم در شبکه نمایش خانگی دئولی سنگین با سریال های تلویزیونی را رغم زد 

«دفتر یادداشت» از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی است که حالا در آستانه پخش قرار گرفته؛ سریالی که رضا عطاران و مینا ساداتی در آن همبازی هستند.

تصویری از مینا ساداتی در کنار رضا عطاران در «دفتر یادداشت» منتشر شده است که نشان می‌دهد این دو بازیگر در این سریال همبازی هستند.

«دفتر یادداشت» اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود که از جمعه (۲۶ آبان ۱۴۰۲) پخش می‌شود.

این مجموعه بازگشتی برای رضا عطاران کارگردان مجموعه‌های «خانه‌به‌دوش» و «متهم گریخت» در سریال‌سازی در مقام بازیگر محسوب می‌شود؛ اما این بار در شبکه نمایش خانگی و نه تلویزیون.  

پیشتر از حسن معجونی به عنوان بازیگر «دفتر یادداشت» یاد شده بود و هنوز سایر بازیگران این مجموعه اعلام نشده است.

سریال «دفتر یادداشت» در سکوت خبری ساخته شد و بعد از انتشار اولین تصاویر و پوسترهایش، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و البته برای گرفتن مجوز از ساترا هم در مقطعی دچار چالش شد که حالا با اعلام رسمی پلتفرم پخش‌کننده، قرار است تا ۱۰ روز دیگر اولین قسمتش منتشر شود.

سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری از ۲۶ آبان ماه هر جمعه از این پلتفرم پخش می‌شود.

اسامی بازیگران دفتر یادداشت:

حسن معجونی, حسین سلیمانی, رضا عطاران, ریما رامین فر, سوگل خلیق, سیامک انصاری, کاظم سیاحی, مینا ساداتی , نعیمه نظام‌ دوست

خلاصه داستان دفتر یادداشت

این سریال درباره یک پزشک شیاد می باشد که سعی می کند از پرستاران اخاذی کند و به همین دلیل به بهانه های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می کند و پرستاران برای این که بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می پردازند و… ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده های جنایی درد می کند، پای آن ها ناخواسته به پرونده قتل‌‍ های زنجیره ای باز می شود… پرونده ای که با ورود آن ها آبستن حوادث خطرناک تری می شود، اما ماجرا پیچیده تر از این حرف هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه چیز و همه کس را از خاطر می برد.

رضا عطاران سال 1401 با فیلم انفرادی به غیبت چند ساله‌ اش بر روی پرده سینماها پایان داده و توانست با این کمدی عنوان پرفروش‌ ترین فیلم سال 1401 را از آن خودش کند. او در حال حاضر چهار فیلم آماده اکران دارد و این روزها مشغول بازی در یک سریال شبکه خانگی به نام “دفتر یادداشت” است. آثاری که پیش بینی می‌ شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. دفتر یادداشت اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از ۱۲ سال می‌باشد.

 

نظرات (۱)

عطاران برگ برنده است و این شبکه نمایش خانگی بود که تونست از این اعجوبه خوب استفاده کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی