اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

«اخت الرضا» با اکران سیار میلیاردی شد

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷ ق.ظ


فیلم «حضرت معصومه(س)» که این روزها به نام «اخت الرضا» شناخته می‌شود در جدول آمار فروش جایگاه مناسبی پیدا کرده و به فروش میلیاردی رسیده است.

فیلم سینمایی «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی از 22 مهر توسط پخش بهمن سبز در حال اکران در سینماهای سراسر کشور است و تاکنون مجموع فروش سینمایی و اکران سیار آن از یک میلیارد گذشته است.

سیدمجتبی طباطبایی کارگردان، محمدصادق رمضانی مجری طرح و مدیرتصویربرداری، احمد کشکولی مدیر تولید، سید حمید لاجوردی، مجید امیری و مرتضی جلالی از بازیگران این فیلم‌اند.فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» که سفر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را روایت می‌کند، توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.
 



سینمایی اخت الرضا بهترین بازسازی تراژدی رنج امامزادگان ایران



فیلم سینمایی «اخت الرضا» در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه (س) و هم‌زمان با اکران سینمایی آن،در چرخه عمار، اکران می‌شود.

«اخت الرضا» براساس زندگی حضرت معصومه (س) ساخته شده و داستان سفر ایشان از مدینه به قم برای دیدار برادرشان امام رضا (ع) را روایت می‌کند. در این فیلم به شخصیت والای حضرت معصومه (س) و احوال زمانه امام رضا (ع) نیز پرداخته شده است.

این اثر سینمایی به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی و تهیه‌کنندگی مشترک سید مجتبی طباطبایی و جعفر ادیب، در شهرک سینمایی نور تابان، بافق یزد، دستجرد قم، شهرک سینمایی غزالی تهران و شهر مقدس قم فیلم‌برداری و سعی شده فضاسازی و شخصیت‌پردازی آن با محوریت مستندات تاریخی باشد و کمتر از عنصر تخیل استفاده کند.

پژوهش فیلم‌نامه «اخت الرضا» طی ۴ سال و با نظارت محققان تاریخ اسلام و اساتید برجسته حوزه علمیه قم انجام و فیلم توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.

جهت دریافت راهنمایی یا ثبت درخواست اکران این فیلم سینمایی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و شهرهای فاقد سینما به سایت Ekranmardomi.ir مراجعه یا اینجا کلیک کنید.

درخواست اکران: https://ekranmardomi.ir/movie/okhtorreza


کویته پاکستان میزبان «اخت الرضا» شد

کویته پاکستان میزبان «اخت الرضا» شد

از روابط عمومی بهمن سبز، فیلم سینمایی «اخت الرضا» که سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از مدینه تا قم را روایت می کند، در شهر کویته پاکستان به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم که تولید سازمان سینمایی سوره است، طی یک ماه گذشته علاوه بر فروش در سالن‌های سینمایی، به صورت اکران‌ سیار در موقعیت‌های ویژه نمایش، اکران شده است. در ادامه اکران‌های سیار، فیلم سینمایی «اخت الرضا» که از ابتدا هدفش را مخاطب بین المللی گذاشته است، در شهر کویته پاکستان به نمایش عمومی درآمد.

پخش این فیلم که با استقبال بانوان پاکستانی همراه بود توسط «راه ایمان» کویته انجام شد و محل نمایش این اثر سینمایی هم در مدرسه علی ابن ابی طالب شهر کویته بود.

مخاطبان پاکستانی «اخت الرضا» پس از تماشای این اثر سینمایی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این اکران، از عوامل فیلم برای تولید «اخت الرضا» تشکر کردند و گفتند: این فیلم یکی از بهترین آثاری است که بعد از سریال مختارنامه و سریال حضرت یوسف پیامبر(ع) دیدند.

فیلم سینمایی «اخت الرضا» با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه‌های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است. این فیلم توسط پخش بهمن سبز در گروه آزاد اکران می‌شود و پخش بین الملل آن به عهده مرکز بین الملل سوره است.

 

کویته پاکستان میزبان «اخت الرضا» شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی