اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فعالیت چتر سینمای ایران با حضور در بازار محتوای جهانی worldcontent مسکو ۲۰۲۳ تداوم یافت و در دیدارهای میان مسئولان سینمایی ایران و روسیه مقرر شد مکانیزمی برای حمایت از سینماگران و پخش‌کنندگان دو کشور طراحی شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، چتر سینمای ایران در بازار محتوای جهانی روسیه، میزبان شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی از کشورهای گوناکون نظیر ترکیه، هند، روسیه ، چین ،بلاروس، امارات و... بود.

در نشست‌های نمایندگان سینمای ایران و شرکت‌های سینمایی حاضر در این مارکت بین المللی محتوا، درباره موضوعات گوناگونی نظیر همکاری‌های مشترک دو کشور، اکران فیلم‌های فارابی در سینماهای کشور مقابل و دعوت برای شرکت در جشنواره فیلم و بازار محتوای کودک و نوجوان به تبادل نظر و ارائه راهکار پرداخته شد.

همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه WCM2023 در مذاکرات نمایندگان سینمای ایران و روسیه مقرر شد، مکانیزمی در هر دو کشور برای حمایت از سینماگران و پخش‌کنندگان در مسیر تبادل محتوا  ایجاد شود.
 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی