اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

مقصدِ بعدی کامران نجف زاده کجاست؟

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ

کامران نجف‌زاده، خبرنگارِ پرکارِ صداوسیما در دو دهه‌ی اخیر، در چهل‎وچهار سالگی از دنیای «خبرنگاری» خداحافظی کرد، اما اینکه مقصد بعدی این چهره محبوب تلویزیونی کجاست؟ سئوال خیلی از اصحاب رسانه است
این تصویری است که نجف‌زاده خودش منتشر کرده است. و آن‌گونه که در اخبار آمده، گویا این خبرنگارِ پرکارِ صداوسیما در دو دهه‌ی اخیر قرار است برای برنامه‌ای به‌شبکه‌ی نسیم برود.

اسطوره سازان (یک نسل سومی قبلی) در یاداشت کامران نجف زاده موفق تر از سفیر ایران در فرانسه! به موفقیت های بین المللی این خبرنگار چیره دست در معرفی ایران و فرهنگ ایرانی پرداخته بود.

کامران نجف زاده متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۷ در تهران و فاررغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه آزاد کرج است. او علاوه بر خبرنگاری و روزنامه نگاری، تجربه بازیگری نیز دارد و نویسنده و مدرس کلاس های خبرنگاری است.

او که از کودکی به حرفه خبرنگاری علاقه‌مند بود و برای بازی، میکروفن به دست می‌گرفت، در ۱۸ سالگی سردبیر نشریه‌ای به نام آرمان شد و در سال‌های ۷۸ و ۷۹ در چند نشریه ورزشی فعالیت کرد.

ازدواج

این مجری مشهور ازدواج کرده و یک پسر به نام امیرکیان دارد که در در سال ۹۳ در فیلم شکاف بازی کرده است.

کامران نجف زاده خبرنگار جنجالی صدا و سیما بالاخره به ایران بازگشت + ویدیو

ورود به تلویزیون

به پیشنهاد یکی از دوستانش در سال ۱۳۸۱ وارد واحد مرکزی خبر شد و از سال ۱۳۸۴ علاوه بر خبرنگاری اولین تجربه خود را به عنوان گوینده خبر در بخش خبری ۲۰:۳۰ تجربه کرد.

کامران نجف زاده خبرنگار جنجالی صدا و سیما بالاخره به ایران بازگشت + ویدیو

واقعیت اخراج نجف زاده از فرانسه

او تاکنون در کشورهای نظیر عراق، آمریکا مصر، فرانسه و … به عنوان خبرنگار حضور داشته است. نجف زاده شهریور ۱۳۸۸ به عنوان خبرنگار به پاریس رفت اما ۱۸ ماه بعد در اسفند ۱۳۸۹ به دلیل اخراج همتای فرانسوی‌اش در ایران، از خاک فرانسه اخراج شد. اما عده‌ای اخراج او را تهیه اخباری علیه منافع فرانسه عنوان کردند!

نویسندگی کتاب

نجف زاده بعد از اخراج از فرانسه کتابی به نام خبرنگار ژنرال دوگل منتشر کرد که به منظور تبلیغات قبل از فروش به چاپ چندم خود رسیده بود اما با عدم فروش مواجه شد. شهرداری وقت ۱۲ هزار نسخه از این کتاب را از او خرید، که بنا به گفته روزنامه ایران هنوز هم در انبارهای مترو خاک می‌خورد‌!

کامران نجف زاده خبرنگار جنجالی صدا و سیما بالاخره به ایران بازگشت + ویدیو

تجربه بازیگری

کامران نجف زاده در فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا، به ایفای نقش به عنوان شخصیت واقعی خود یعنی یک خبرنگار پرداخته است.

کامران نجف زاده خبرنگار جنجالی صدا و سیما بالاخره به ایران بازگشت + ویدیو

خبرنگاری در آمریکا

تنها یک روز پس از بازگشت جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی – آمریکایی به کشورش کامران نجف‌ زاده هم ۲۸ دی ۱۳۹۴ برای شروع ماموریت خبری‌ اش از سوی صدا و سیما راهی امریکا شد.

روادید نجف زاده هم مانند نوباوه و غرقی نمایندگان اسبق صدا و سیما در نیویورک از نوع سی ۲ یعنی یکبار ورود است و از ۲۵ مایلی سازمان ملل هم نمی تواند خارج شود.

نظرات (۱)

خوبه فاز قهر کردن نگرفته!!
و اینکه این چهره محبوب همچنان در صدا و سیما مومونه جالبه و بیانگر فهم و اصالتشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی