اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

منتقدان بعد از دیدن سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) آن را مسحورکننده خواندند.

می‌توانید سوار بر عقاب خود شوید و به سمت سرزمین میانه بازگردید. همه چیز در امن‌وامان است. و ما در حال آماده‌کردن خود برای رفتن به سرزمین‌ میانه هستیم و می‌دانیم چه چیزی در آن جا انتظار ما را می‌کشد.نگاهی جدید به سرزمین میانه و حلقه‌های قدرت در تریلر جدید آمازون

 

گالادریلاین سریال پیش‌درآمد بر محوریت عصر دوم سرزمین میانه یعنی هزاران سال پیش از داستان فیلم «ارباب حلقه‌ها» اتفاق می‌افتد.


این سریال داستان ظهور سائورون و جوانی برخی از شخصیت‌های محبوب و آشنای دنیای تالکین، همانند الروند و گالادریل را به نمایش درآورده است.

گالادریلفصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در انگلستان، در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد و این بدان معنی است که داستان تالکین برای نخستین‌بار در نیوزیلند فیلم‌برداری نخواهد شد.

 

 


منتقدان سایت Collider سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را تحسین کرده‌اند و طراحی صحنه و لباس آن را جزو نقاط قوتش خواندند.

ارباب حلقه هادر ادامه به نقدهای منتشر شده از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» می‌پردازیم.


استیون وین تراب

"دو قسمت نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را دیدم. خود را برای شگفت‌زده شدن توسط وسعت و عظمت این سریال آماده کنید. من نمی‌دانم چگونه توانستند همچنین چیزی بسازند، اما موفق شدند چیزی خلق کنند که حس «ارباب حلقه‌ها» را به طرف‌داران منتقل کند."

پری نمیرف

"دو قسمت نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» تا کنون خوب بوده است. طراحی صحنه آن بسیار قابل‌توجه است. جلوه‌های بصری آن نیز مسحورکننده است. جزئیات طراحی صحنه و لباس و همچنین داستان و شخصیت‌های آن خارق‌العاده است."

نازنین بنیادی

کارلی لین پری

" بر اساس دو قسمت ابتدایی می‌توان گفت سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» بازگشت قدرتمندی به سرزمین میانه است. جلوه‌های بصیری بی‌نظیر، شخصیت‌های جذاب و بازی گیرای مورفید کلارک در نقش گالادریل."


برندن کتنز

"باید گفت که دو قسمت ابتدایی سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» بسیار تماشایی است. عظمت و جاه‌طلبی این سریال، در تلویزیون بی‌رقیب و بی‌همتاست. همچنین یکی از سخت‌ترین وظایف آن، معرفی کردن داستان و شخصیت‌های خود در مدت‌زمان کم به مخاطب است و تا کنون از پس این امر به نحو احسنت برآمده است."


راب کی یز

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» خیلی بهتر از آن چه که در تبلیغات دیدید، در دو قسمت نخست خود عمل می‌کند، اما برای هیجان‌انگیز کردن داستان راه زیادی در پیش دارد. این سریال خیلی عظیم است و گونه‌های مختلف همانند هابیت‌ها و کوتوله‌ها را به‌خوبی دسته‌بندی کرده و ارائه می‌دهد."
 


 

ترنت مور


"سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» بسیار تحسین‌برانگیز است. بودجه عظیم این سریال از درودیوار آن تراوش می‌کند و این حس را به مخاطب می‌دهد که می‌تواند در کنار سه‌گانه «ارباب حلقه‌های» پیتر جکسون قرار بگیرد. با وجود چنین دنیای عظیمی تمرکز خود بر داستان را از دست نمی‌دهد."

سرزمین میانه

با تنها دو اپیزود از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به نظر نمی‌آید کسی بتواند به نکته‌ای منفی درباره آن اشاره کند.

صحبت‌های نازنین بنیادی در مورد سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در تاریخ 9 شهریور از پرایم ویدئو با دو اپیزود پخش خود را آغاز خواهد کرد.
 


منبع: Collider

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی