اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فیلم روسی ماموریت آسمان Mission Sky

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۸ ق.ظ

 

خلاصه داستان:
 با حمایت آمریکا و متحدانش، انبوهی از تروریست ها به سوریه سرازیر شدند. اعدام های دسته جمعی در این کشور آغاز شد، بناهای معماری ویران و غارت رونق گرفت.
 کشوری با تاریخ هزار ساله ای که در هرج و مرج فرو رفته است.
نیروهای این کشور در حال تمام شدن بودند که دولت سوریه برای کمک گرفتن به کشور فدراسیون روسیه متوسل شد.
نیروهای هوافضای روسیه عملیاتی را برای حمایت از مردم سوریه در مبارزه با تروریسم بین المللی آغاز کردند و برخلاف تمام توافقات در سال 2015 روسیه از پشت با خنجر وحشتناکی در نزدیکی مرزسوریه و ترکیه برخورد کرد.
 یک هواپیمای روسی از پشت با موشک ساقط شد که این هواپیما در شمال استان لاذقیه سوریه سقوط کرد.
 آلگ و کانستانتین دو همکاری هستند که در این ماموریت نقش مهمی خواهند داشت و ...

نام فیلم: آسمان
کشور سازنده: روسیه
زیرنویس: فارسی چسبیده
کارگردان: ایگور کاپیلوف
هنرپیشگان: ایگور پترنکو، ایوان باتارف، سرگی گوبانوف، ماریا میرانووا، ایلیا ناسکوف
 

 

فیلم Mission Sky 2021

ژانر : اکشن ، جنگی

محصول : 2021 روسیه

مخاطب : مناسب برای بالای 13 سال

کیفیت : BluRay 1080p

امتیاز : 6.4/10 IMDB

مدت زمان : 1 ساعت و 50 دقیقه

کارگردان : Igor Kopylov

بازیگران : Anatoliy Kot, Nikolay Kozak, Mariya Mironova, Ilya Noskov

 

 


امروز در سینماهای پایتخت، مسکو و دیگر شهرهای روسیه، اکران فیلم داستانی روسی (ماموریت آسمان) درباره همکاری سوریه و روسیه در مقابله با تروریسم، آغاز شده است.
این فیلم مستندی است درباره “اولگ پشکوف” خلبان روسی که پس از سرنگونی هواپیمای خود توسط موشک ترکیه در آسمان سوریه در 24 نوامبر 2015 شهید شد.
این فیلم بر اساس وقایع واقعی ساخته شده است و نشان می دهد که چگونه اعضای گروه های تروریستی پس از اصابت هواپیمای خود توسط موشک هواپیمای جنگنده ترکیه به خلبان پشکوف در حال چتربازی شلیک کردند و قبل از رسیدن به زمین او را کشتند.
این فیلم نشان می‌دهد که چگونه گروهی از نیروهای ویژه سوری و روسی، خلبان دوم، کنستانتین موراختین را پس از فرود سالم با چتر نجات و قبل از رسیدن تروریست‌ها به آنجا، نجات دادند.
وقایع این فیلم در سوریه، کریمه و شهرهای مسکو، پترزبورگ و لیپتسک فیلمبرداری شده است.
(آسمان) اولین فیلم بلند روسی است که به مشارکت نیروهای هوافضای روسیه در مبارزه با تروریسم همراه با ارتش عربی سوریه می پردازد.
این فیلم زیر نظر وزارت دفاع روسیه تولید شده است، وزیر دفاع “سرگئی شویگو” حتی این فیلم را در فهرست فیلم هایی قرار داد که باید در تمام یگان های نیروهای مسلح روسیه نمایش داده شوند.
کاربران فضای مجازی می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار خبرگزاری عربی سوریه /سانا/ در کانال خبری ما در تلگرام با کلیک بر لینک زیر عضو شوید و مهمترین عناوین خبری را در قالب پیامک های خبری دریافت کنید.

نظرات (۳)

۰۶ مهر ۰۲ ، ۰۱:۴۲ سردار دلها

سلام خسته نباشید

فیلم قبلا از تلویزیون دیدم ولی با تلفن همراه هر چه تلاش میکنم فیلم نمایش داده نمیشه

گلایه دارم از اینکه نقش سردار سلیمانی و کماندوهای زیر مجموعه‌اش را که جهت اعزام به کمک خلبان روسی فرستاد حذف کردند و نجات دهنده حقیقی سردار سلیمانی بود نه نیرو‌های روسی.

 

فیلم خوبی بود اما اگر به نقش سردارسلیمانی در اعزام کماندوهای جبهه مقاومت به پشت خطوط داعش البته با پشتیبانی قدرتمند روسیه پرداخته میشد بیشتر به واقعیت نزدیک‌ بودوحتی در سینماهای ایران‌با اقبال مردمی مواجه میشد.

۲۹ اسفند ۰۱ ، ۱۶:۵۷ جواد ابراهیم زاده اوچقانی

سلام.بسیار عالی بود ونشان داد که شهادت برای تمام آزادیخواهان جهان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی