اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی کمپانی هلدینگ گازپروم مدیا

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۵۵ ق.ظ

هلدینگ گازپروم مدیا از ظرفیت‌های گسترده‌ای همچون ۹شبکه تلویزیونی، ۳۲ کانال تلویزیونی، ۳ پلتفرم خدمات ویدیویی،۲ شرکت تولید و توزیع فیلم، یک تلویزیون ماهواره‌ای، ۴ مجله چاپی، ۱۰ ایستگاه رادیویی، یک شبکه اجتماعی، ۳رسانه آنلاین، ۹ استودیوی فیلمسازی، ظرفیت عظیم در فضاهای مجازی و یوتیوپ روسی و غیره برخوردار است.

اولین همکاری گاز پروم مدیا و ایران
هلدینگ گازپروم-مدیا و دولت جمهوری اسلامی ایران با امضای قرارداد مشترکی در زمینه تولید فیلم، به اولین پروژه مشترک روسیه و ایران در تاریخ صنعت تبدیل شد.
هلدینگ گازپروم مدیا در ادامه توافقنامه اعلام شده مبنی بر تقویت همکاری‌ها در زمینه فرهنگ و هنر بین روسیه و ایران از همکاری با سینماگران ایرانی خبر داد و این اولین پروژه مشترک روسیه و ایران در تاریخ خواهد بود.
خاطرنشان می شود که کار مشترک با ساخت فیلم آغاز خواهد شد. در این مرحله، طرح تصویر اول از قبل مشخص شده و ساخت فیلمنامه آغاز می شود. از طرف گازپروم مدیا، شرکت مشارکت مرکزی، تولید را بر عهده خواهد گرفت.
الکساندر ژاروف، مدیرعامل گازپروم مدیا گفت: ما در عصر فرصت‌ها و مشارکت‌های جدید زندگی می‌کنیم. تاریخ کنونی فصلی از همکاری‌ها را با بازارهایی باز می‌کند که به پروژه‌های منحصربه‌فرد و تیم‌های قوی معروف هستند. اکنون زمان ایجاد پل‌های جدید با شرکای خارجی‌مان است. این یک کارکرد اجتماعی است. تبادل تجربه در زمینه فرهنگ به مردم کمک می کند تا به هم نزدیک شوند. ایران تازه آغاز راه است و در مرحله مذاکرات فعال با شرکای دیگر کشورها هستیم.

در حال تکمیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی