اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آمازون قرارداد خرید استودیو معروف فیلمسازی «مترو گلدن کایر» (MGM) را به ارزش ۸.۵ میلیارد دلار نهایی کرد.

به گزارش رویترز،کمپانی آمازون اعلام کرد قرارداد خرید استوید فیلمسازی «MGM» را نهایی کرد و حالا به صورت رسمی یکی از بزرگترین مجموعه های فیلم و سریال را در جهان شامل چهار هزار فیلم این استودیو، سری فیلم هایی معروفی چون «جیمز باند»، «هابیت»، «راکی»، «روبوکاپ» و «پلنگ صورتی» در کنار فیلم هایی چون «سکوت بره ها»، «هفت شگفت انگیز» و … را به مجموعه آثار خود اضافه کرد.

استویو «MGM» حق پخش ۱۷ هزار قسمت از مجموعه های تلویزیونی از جمله «وایکینگ ها»، «فارگو»، «قصه ندیمه»، «شهرت»، «گلادیاتورهای آمریکایی»، «استارگیت» و …  را در نیز اختیار داشت و حالا کمپانی آمازون می‌تواند این آثار را در سامانه نمایش آنلاین خود عرضه کند.

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تمامی کارمندان «MGM» برای حضور در شرکت استقبال می‌کند و با رهبری استودیو همکاری می‌کند و بر این اساس هیچ تعدیت نیرویی وجود نخواهد داشت.

بخش رسانه و سرگرمی تنها بخشی کوچک از امپراتوری بزرگ آمازون است و این کمپانی در سال گذشته ۱۱ میلیارد دلار برای خرید فیلم، سریال و موسیقی برای سرویس های پرایم و نمایش آنلاین خود هزینه کرده است که ۴۰ درصد از سال گذشته آن بیشتر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی