مرکز سینمایی رسانه ای اسطوره سازان

موسسه فرهنگی سینمایی اسطوره سازان براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

براساس این نظرسنجی بیش از نیمی از پاسخگویان (۵۴.۱ درصد) ارتباط با دوستان و آشنایان را از موارد استفاده از اینستاگرام عنوان کرده‌اند. بعد از آن، تماشای کلیپ‌ها (۴۰.۹ درصد)، پیگیری اخبار (۳۱.۲ درصد)، از دیگر موارد استفاده اینستاگرام مطرح شده است.

در خصوص جذابیت دیگر قابلیت­‌های اینستاگرام؛ استوری گذاشتن با ۳۳.۷ درصد، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست دیگران (۳۲.۴ درصد) و به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم یا متن (پست گذاشتن) با ۳۰.۸ درصد از جمله سه قابلیت جذاب و پرطرفدار اینستاگرام در بین پاسخگویان است.

بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی گروه افکارسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بهمن ۱۳۹۷ در کل کشور در خصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی و به صورت تلفنی انجام شده،   نشان می­‌دهد ۳۹.۳ درصد پاسخگویان در این سرویس اشتراک عکس عضویت دارند.

براساس این نظرسنجی بیش از نیمی از پاسخگویان (۵۴.۱ درصد) ارتباط با دوستان و آشنایان را از موارد استفاده از اینستاگرام عنوان کرده‌اند. بعد از آن، تماشای کلیپ‌ها (۴۰.۹ درصد)، پیگیری اخبار (۳۱.۲ درصد)، از دیگر موارد استفاده اینستاگرام مطرح شده است.

همچنین ۴۳.۲ درصد از پاسخگویان گفته‌­اند صفحه هنرمندان (بازیگران و خواننده‌­ها) را در اینستاگرام دنبال می­‌کنند. دنبال کردن صفحه ورزشکاران با حدود ۲۳ درصد، شخصیت‌­های علمی با ۱۱.۳ درصد، در رده­‌های بعدی پیگیری پاسخگویان قرار دارد.

در خصوص جذابیت دیگر قابلیت­‌های اینستاگرام؛ استوری گذاشتن با ۳۳.۷ درصد، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست دیگران (۳۲.۴ درصد) و به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم یا متن (پست گذاشتن) با ۳۰.۸ درصد از جمله سه قابلیت جذاب و پرطرفدار اینستاگرام در بین پاسخگویان است.

همچنین اکثریت پاسخگویان (۷۵.۳ درصد) گفته‌­اند صفحه شخصی اینستاگرام­‌شان محدودیت (private) دارد. در مقابل ۳۴.۷ درصد صفحه­‌شان در اینستاگرام عمومی (public) است.

۶۴.۴ درصد پاسخگویانی  نیز که عضو اینستاگرام هستند پست­هایی که در صفحه شخصی­ اینستاگرام خود می­‌گذارند با موضوع عکس و رویداد‌های شخصی و خانوادگی است.

برپایه نظرسنجی گروه افکارسنجی این پژوهشگاه، شهروندان ایرانی برای پیگیری اخبار (شامل ورزشی، حوادث، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین‌الملل) بیشتر به رادیو و تلویزیون ایران مراجعه می‌کنند، و بعد از آن شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع کسب خبر قرار دارند. اخبار اقتصادی (۴۰.۴ درصد) و اخبار سیاسی (۳۹.۴ درصد) نیز مهم‌ترین موضوعات خبری نزد افکار عمومی ایرانیان در شرایط کنونی است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی