اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شاید بتوان دانلود فیلم هندی را با اختلاف جز پربازدیدترین ها در آمار میان بیننده ها فیلم و سریال تلقی کرد. حتی امروزه دانلود فیلم هندی از بازدید بسیار بالایی برخوردار است. فیلم های هندی در سه دهه اخیر توانسته خود را به خوبی در دل مردم ایران جای دهد. حتی برخی از فیلم های هندی برای بیننده های فیلم و سریال کشور یادآور خاطراتی بوده و هستند.

برای مثال می توان به فیلم شعله اشاره کرد. یک فیلم هندی بسیار معروف که بسیاری از کسانی که این فیلم را دیده اند موسیقی متن آن را نیز حفظ کرده و گاها این ریتم را به یاد می آورند. در کل فیلم های هندی از بازخورد خوبی برخوردار می باشند.

سینمای هند رفته رفته نسبت به سه دهه اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و اکنون با برترین کمپانی های جهان و موضوعات محتلف سینمایی و سریال درحال رقابت است و در این مسیر به خوبی درحال حرکت می باشد. اما بهتر است برای داشتن یک آخر هفته خوب مخصوصا اگر برنامه ای برای دیدن یک فیلم داریم، چند محتوای هندی خوب را انتخاب کنیم که از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید.

سینمای هند جدیدا سعی دارد که در ژانرهای مختلف سینما پیشرفت داشته باشد در این خصوص سال ۲۰۲۱ سال پرباری برای فیلم های ترسناک ساخته هندوستان بود. اما اگر یک آمار دقیق در خصوص سلیقه فیلم های هندی وجود داشته باشد در ژانر عاشقانه و اکشن این سینما در کشور حرف اول را می زند. بهتر است در ادامه با شرح چند فیلم هندی خوب به توضیح این موضوع بپردازیم.

 

اگر بخواهیم چند فیلم هندی را در یک هفته و کنار سایر سلیقه های خود تماشا کنیم بهتر است ۴ گزینه را گلچین کنیم. با این وجود شما ۴ محتوای خوب ۱۳۰ یا ۱۵۰ دقیقه ای در هفته خواهید داشت که به خوبی زمان شما برای دیدن فیلم سینمایی را پر خواهند کرد.

 ۴ فیلم هندی خوب به انتخاب سایر کاربران و بیننده های سینمای هالیوود:

۱-دانلود فیلم هندی  Satyameva Jayate ۲

 

کدام فیلم های هندی را برای دیدن انتخاب کنیم؟

---

فیلم هندی حقیقت تنها پیروزی است ۲ ساخته هندوستان و محصول سال ۲۰۲۱ است. شخصیت اول داستان این فیلم سینمایی جان آبراهام بازیگر خوش استایل و خوب بالیوود بوده که در دهه اخیر توانسته در فیلم های خوبی نقش آفرینی کند. حتی فیلمی از این بازیگر به انتشار رسید که داستان سینمایی جان ویک را در قالب یک موضوع دیگر بیان می کرد. این فیلم ژانری اکشن و جنایی دارد. فیلم هندی ۲۰۲۱ Satyameva Jayate ۲ قطعا می تواند گزینه مناسبی برای یک گلچین باشد.

خلاصه داستان: Satyameva Jayate ۲ حول محور مبارزه با بی عدالتی و سوء استفاده از قدرت می چرخد. از پلیس و سیاستمداران گرفته تا صنعتگران و یک انسان معمولی، این فیلم به بررسی فساد در همه زمینه ها می پردازد…

 

۲- دانلود فیلم هندی ۲۰۲۱ Maanaadu

کدام فیلم های هندی را برای دیدن انتخاب کنیم؟

---

همانطور که بیان شد سینمایی سعی بر قوی کردن محتواهای خود مخصوصا در ژانرهای بخصوص را دارا می باشد. یکی از این ژانرها ترسناک و دیگری علمی-تخیلی است. فیلم معانادو ژانری علمی تخیلی دارد و از فیلم های سال ۲۰۲۱ سینمای بالیوود محسوب می شود.

ژانر دیگر این فیلم اکشن بوده که قطعا محتوا را برای بیننده محبوب خواهد کرد. از تمامی این مسائل که بگذریم متوجه خواهیم شد فیلم هندی ۲۰۲۱ Maanaadu داستانی در خصوص امنیت ملی را به تصویر می کشد.

خلاصه داستان : در روز کنفرانس عمومی توسط وزیر ارشد ایالت، محافظ او و یک افسر پلیس در یک حلقه زمانی گیر کرده اند…امیدواریم با دیدن این فیلم هندی نهایت لذت را برده باشید..

 

۳- دانلود فیلم هندی پایان: حقیقت نهایی ۲۰۲۱ Antim: The Final Truth

 

کدام فیلم های هندی را برای دیدن انتخاب کنیم؟

---

 

در گذشته در میان بیننده های محصولات بالیوود فیلم را بر اساس بازیگرهای معروف مشاهده می کردند. مخصوصا اگر بازیگرهای بخصوصی در داستان سینمایی حضور داشتند. فیلم آنتیم و یا همان پایان: حقیقت نهایی با بازی سلمان خان بازیگر محبوب و دوستداشتنی هندوستان در سال ۲۰۲۱ به انتشار رسیده است.

این فیلم ژانری اکشن و جنایی دارد و همین مورد سبب جذابت اصل محتوای فیلم شده است. فیلم هندی جدید سلمان خان به نام Antim: The Final Truth با داستان:

« پلیس با بازی سلمان در این فیلم با مافیای هند مبارزه می کند. پس از مشاهده درد و رنجی که خانواده‌اش متحمل شده‌اند، پسر کشاورز در حالی که سفر خود را به‌عنوان یک گانگستر آغاز می‌کند، به قدرت می‌رسد و وارد یک بازی سیاه سیاست و قدرت می‌شود، در همین حال پلیسی سخت‌گیر شروع به تعقیب رد او می‌کند تا جلوی او را بگیرد تا قبل از اینکه به یکی از قدرتمندهای شهر تبدیل شود مانع از فعالیت های مافیایی پسر کشاورز شده باشد....»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی