اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

جیووانی گوئیدی، پیانیست مطرح ایتالیایی، در پیامی خطاب به مردم ایران نوشت: بافرهنگ‌تر، احساس‌تر، گرم‌تر و مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده‌‍ام.
به گزارش ایرنا، جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که روز ۲۵‌ بهمن‌ماه همراه با گروه شش نفره خود ارکستر ایتالیای کوچک را در قالب سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در سالن تالار وحدت به روی صحنه برد، پس از ترک ایران برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی یک پیام منتشر کرد.
گوئیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اکنون ما در حال ترک ایران هستیم. دفعه قبل در سال ۲۰۱۶ آنجا بودم و قسم می‌خورم با فرهنگ‌تر، احساسی‌تر، گرم‌تر، مطلع‌تر از ایرانی‌ها ندیده‌ام. می‌دانم که آن‌ها حتی بالاتر از این تعاریف هستند.
جیووانی گوئیدی پیانیستی با پیش‌زمینه موسیقی کلاسیک بوده که فعالیتش بیشتر روی موسیقی جاز متمرکز است. تریو جیووانی گوئیدی یکی از پروژه‌های اوست. وی سایر فعالیت‌هایش را در قالب کوارتت و بداهه‌نوازی پیانو انجام می‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی