اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آشنایی با افزونه محبوب SimilarWeb سیملاروب در کروم

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

بهینه سازی گوگل کروم,دانلود افزونه گوگل کروم,دانلود رایگان افزونه های گوگل کروم

افزونه SimilarWeb

قیمت: رایگان

افزونه SimilarWeb یک افزونه محبوب می باشد که به کاربران معیارهای کلیدی جذب ترافیک وب سایت را ارائه می کند و کاربران در حالی که در گوگل در حال جستجو هستند، می توانند با استفاده از آن، ترفندها و استراتژی هایی که برای بهینه سازی یک صفحه سایت انجام شده است را مشاهده کنند. افزونه SimilarWeb برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال پیدا کردن جدیدترین و تاثیرگذارترین استراتژی های سئو سایت می باشند. همچنین کاربرانی که می خواهند چندین معیار مختلف صفحات سایت مورد نظرشان را مورد تحلیل قرار دهند، می توانند از این افزونه استفاده کنند.

امکانات افزونه SimilarWeb چیست؟
رتبه وب سایت ها را در سراسر جهان به شما نشان خواهد داد و شما میتوانید عملکرد رقبای خود را بشناسید و همسو با آنها قدم بردارید.
از دیگر امکانات این افزونه:
مشاهده ترافیک وب سایت و معیارهای کلیدی برای هر وب سایت، از جمله رتبه بندی، نرخ ترافیک، رتبه بندی کلمات کلیدی و منبع ترافیک را به شما نشان خواهد داد.

افزونه Redirect Path

نصب افزونه گوگل کروم

قیمت: رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی