اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آثار غیر عادی "لارس فون تریر روسی" ایوان تووردوفسکی، افشاگری های فیلمبردار یانگ گی ، فیلم های حیات بخش و روح انگیز کانتمیر بالاگو - سینمای روسیه دور جدیدی از پیشرفت را تجربه می کند ، که با شجاعت ، صراحت مشخص می شود و تمایل به تماس گرفتن با هر بیننده ای.

کانتمیر بالاگو (28 ساله)

 

کانتمیر بالاگو در نالچیک در خانواده یک معلم و یک تاجر به دنیا آمد. پدر کارگردان آینده آرزو داشت که پسرش بتواند ردپای او بگذارد ، تحصیلات اقتصادی ببیند و بتواند بر یک حرفه سودآور مسلط شود ، اما کانتمیر برنامه های دیگری برای زندگی داشت.

در زمان جوانی ، بالاگوف با دوستان خود فیلم های کوچکی را ضبط کرد ، آنها به او توصیه کردند نامه ای به مدیر الکساندر سوکوروف ، رئیس کارگاه خلاقیت در دانشگاه کاباردینو-بالکاریان بنویسد. این آغاز مسیر دشوار یک کارگردان تازه کار به دنیای سینمای بزرگ بود.

بالاگوف حتی در طول تحصیلات خود ، در سال 2016 ، در یک پروژه جالب از همکلاسی خود Kira Kovalenko "Sofichka" شرکت کرد. به گفته مدیر ، این پروژه چیزهای زیادی به او داد و اولین قدم جدی برای موفقیت بود. حتی در آن زمان ، بالاگو شروع به توسعه سبک خود ، پر از بازیگری و درام ظریف کرد ، که با هر پروژه جدید فیلمبردار به طور فزاینده ای تقویت و توسعه می یافت.

عکس از فیلم "Dylda" ، 2019

 

یک سال بعد ، فیلم "تنگی" بالاگو ، که در مورد زندگی یک خانواده معمولی از نالچیک است که با شرایط سخت زندگی روبرو هستند ، منتشر شد. کار این فیلمساز جوان به طرز دلپذیری مخاطبان را غافلگیر کرد و هیئت داوران جشنواره فیلم کن "Tightness" را در برنامه "نگاه ویژه" ذکر کردند. در همان سال ، بر اساس مجله GQ جایزه "کشف سال" به کانتمیر بالاگوف اهدا شد.

سال 2019 برای کارگردان یک سال پیروزمندانه بود. درام جنگی او "دیلدا" که داستان زندگی دو دوست دختر از کار افتاده وحشت جنگ را روایت می کند ، در هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن ارائه شد و نامزدی بهترین کارگردانی (همچنین در برنامه ویژه توجه) را از آن خود کرد. و امروز معلوم شد که فیلم سینمایی بالاگو در لیست بهترین فیلم های خارجی زبان نامزد اسکار شد.

الکساندر هانت (34)

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی