اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

لیست شکست های ایلان ماسک

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

لیست شکست های ایلان ماسک
- موفق نشد در نتسکیپ استخدام بشه
- در سال ۱۹۸۶ از سمت مدیریت شرکت خودش زیپ۲ اخراج شد
- اوایل پیپال در لیست ۱۰ تا از بدترین ایده کسب و کارها بود
- چندین پرتاب موشک ناموفق
- تسلا نزدیک بود ورشکست بشه
- اسپیس اکس نزدیک بود ورشکسته بشه
- وقتی در حال لذت بردن از ماه عسل بود از سمت مدیریت پیپال اخراج شد


از ایلان ماسک بیشتر بدانید

ایلان ماسک یکی از ده شخصیت تأثیرگذار جهان است که در حوزه های مهندسی، طراحی صنعتی و اختراعات فعالیت دارد. در حال حاضر ایلان رو ماسک مدیر عامل شرکت تسلا می باشد که یکی از موفق ترین شرکت های تولید کنند خودروهای برقی است و سعی در تجاری سازی تولید خودروهای برقی دارد.

شرکت پی پال نیز جزو شرکت هایی است که توسط ایلان ماسک پایه گذاری شده است. البته در حال حاضر این شرکت در اختیار کمپانی ای بی است. همچنین وی بنیانگذار شرکت مشهور اسپیس ایکس است. تمام افرادی که به فضا و فضانوری علاقه دارند نام شرکت اسپیس ایکس را شنیده اند. این شرکت یکی از پیشروترین شرکتها در زمینه تولید محصولات تجاری هوا و فضا در دنیاست.

ماسک همچنین در حال توسعهٔ یک سیستم حمل و نقل با سرعت بالاست که تحت عنوان هایپرلوپ شناخته شده‌است.

روزی پول کاغذی کنار می رود و ارز دیجینال بی شک در انتقال ارزش به مراتب بهتر از پول های کاغذی عمل می کند. بیت کوین نمونه دیگری از رفتار مدگرایانه انسان است چرا که در حال حاضر خرید آن هزینه زیادی می طلبد.

 

 بیل گیتس: اگر اندازه ایلان ماسک پول ندارید، مراقب سرمایه‌گذاری در بیت کوین باشید


برخلاف ایلان ماسک مدیرعامل تسلا که ۱.۵ میلیارد دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد و توییت‌هایی جنجالی در مورد رمزارز‌ها منتشر می‌کند، «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت معتقد است افرادی که پول کمتری نسبت به ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان دارند، باید برای سرمایه گذاری در این حوزه به شدت مراقب باشند.

ارز دیجیتال

اقتصاد۲۴ - «بیل گیتس» به خریداران رمزارز محبوب جهان که می‌خواهند در این حوزه با الگوبرداری از ایلان ماسک سرمایه‌گذاری کنند، هشدار داد. وی در گفتگویی با بلومبرگ به این موضوع اشاره کرد که ایلان ماسک به تکنیک‌های پیچیده مدیریت معامله و تجارت مسلط است، حال آنکه اکثر سرمایه‌گذاران این حوزه دسترسی به چنین تکنیک‌هایی ندارند.

طی هفته‌های گذشته، ایلان ماسک در قسمت بیو توییتر خود هشتگ بیت کوین را اضافه کرد. همین کار ظاهرا ساده، اما نمادین باعث شد قیمت این رمزارز یک شبه صعود کند. بلافاصله بعد از آخرین توییت ایلان ماسک و اظهار نظر در مورد بالا بودن قیمت بیت کوین و اتریوم،‌ بازار ارزهای دیجیتال دچار نوسان شدیدی شد و ارزش اکثر رمزارزها به شدت ریزش کرد. برخی می‌گویند توییت‌های ایلان ماسک در نوسانات قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها تاثیرگذار است.
 
در مصاحبه مطبوعاتی، از بیل گیتس در مورد نوسانات شدید قیمت بیت کوین و رابطه آن با توییت‌های ایلان ماسک نیز سوال شد. بیل گیتس در پاسخ به این سوال، ایلان ماسک را در سقوط قیمت بیت کوین مبرا دانست، اما اشاره کرد:

    «ایلان ماسک فردی ثروتمند و پیچیده است. به نظر من قیمت بیت کوین به صورت تصادفی بالا و پایین نمی شود.»

بیل گیتس اعتقاد دارد سرمایه گذاری کورکورانه در بازار رمزارزها کاری بسیار اشتباه است. وی می‌گوید افرادی که میلیاردر نیستند باید به شدت مراقب باشند و با خوش بینی و به اشتباه با الگوبرداری از افرادی مانند ایلان ماسک، وارد چنین حوزه‌ای نشوند. وی در ادامه گفت:

    «به نظر من افرادی که پول زیادی برای پس انداز ندارند، نباید در این هیجانات موقتی وارد شوند. انتظار نمی‌رود قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند و به طور کلی می‌گویم،‌ اگر به اندازه ایلان ماسک پول ندارید،‌ مراقب باشید.»

بنیانگذار مایکروسافت اضافه کرد که با وجودی که رمزارزها مصرف انرژی بالایی دارند، اما بازده چندان مناسبی ندارند. به گفته گیتس، ارزهای دیجیتال لزوما بد نیستند، اما او معتقد است باید بازار رمزارزها از شفافیت لازم برخوردار باشد.

 

اینفوگرافیک همه‌ی شکست‌های ایلان ماسک

وینستون چرچیل زمانی چیزی به این مضمون گفته بود: «موفقیت آخر راه نیست و شکست هم آخر زندگی نیست. شکست، مشوق شما در جهت ادامه مسیر است.» واقعا هم همینطور است. اولا هیچوقت با شکست خوردن، دنیا به آخر نرسیده؛ در ثانی هر کس که در کاری استاد است بارها شکست خورده تا به جایگاه کنونی خود دست یافته. اصلا چند بار در زندگیتان شکست خورده‌اید؟ یک بار؟ دو بار؟ یا سه بار؟ چندتا از این شکست‌ها حقیقتا شکست‌های سنگینی بوده‌اند؟ مثلا چند بار از شرکتی که خود تاسیس کرده بودید اخراج شده‌اید؟ یا چند موشک را به هوا نفرستاده منفجر کرده‌اید؟! احتمالا هر چقدر هم شکست خورده باشید و هر چقدر هم تعداد شکست‌های سنگین شما در زندگی زیاد باشد، شکست‌هایتان به پای شکست‌های ایلان ماسک نمی‌رسند! پس اگر زمان زیادی از اخراجتان نمی‌گذرد یا دوباره جواب منفی شنیده‌اید، دنیا را تمام شده حساب نکنید. بلند شوید و به تلاش ادامه دهید.

اگر احتمالا به کارهای ایلان ماسک علاقه دارید بد نیست نگاهی به مقاله‌های اینفوگرافیک زیر بیندازید:

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی