اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سنگ های راهنمای جورجینا که در فهرست 10 مقصد بزرگ گردشگری سازه های دست ساز بشر نیز قرار گرفته، اسرار رمزآلود زیادی دارد که از برنامه آینده ماسون ها برای دوران پسا تغییر خبر می دهد.
بنای سنگی چهارپر با نام جورجیا گایدستون (سنگ راهنمای جورجیا) توسط شخص ناشناسی با نام مستعار روبرت کریستیان در 1980 ساخته شده است. این بنا نوعی تقویم، ساعت و جهت یاب است.

۱۰ دستورالعمل "ده فرمان" به هشت زبان انگلیسی، اسپانیایی، سواحیلی، هندی، عبری، عربی، چینی و روسی روی هشت وجه آن نگاشته شده است. اولین آنها می گوید جمعیت انسانها را زیر ۵۰۰ میلیون نفر نگه دارید.

جالب اینجاست در 21 سپتامبر سال 2014 قطعه سنگ مکعبی کوچکی در فضای خالی که روی این بنا تعبیه شده بود قرار گرفت.

 

شاید نشنیده باشید اما ماسونها و ایلومناتی ها شدیدا به آخرالزمان یعنی ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) عقیده دارند و معتقدند تغییرات شگرفی رخ خواهد داد و برای همین در تلاشند تا اولا با تخریب آن و سیاه نمایی علیه آن، برنامه های خودشان را جلو ببرند و هم با نقشه کشیدن برای آینده، خودشان را در راس امور نگه دارند.
 


این مکان تمام وقت تحت نظارت دوربین های حفاظتی است. چه کسی آن را قرار داد؟

روی این سنگ اعداد و عبارتهای مشکوکی نوشته شده بود.

 



 

حرفهای MM را عده ای به ارباب ماسون تعبیر کردند اما ماسونها آنرا به مهدی میلیشیا تعبیر کردند. همچنین JAM را به جیش المهدی تعبیر کرده اند.
 


 

اعداد 8-14-2016 را معادل 8 اب 2016 یعنی تاریخ تیشا ب آو (B'Av) در تقویم یهودی می دانند. تاریخی که در آن یک تراژدی برای یهودیان مقدر شد. نابودی معبد اول و دوم در اورشلیم. تاریخ اخراج یهود از فلسطین.  ب آو سال 2016 در تقویم یهود در این تاریخ است. اما این واقعه در زمانی مصادف با 11 سپتامبر رخ داده بود که بصورت عجیبی مصادف با واقعه یازده سپتامبر آمریکا است.

 



بیل ریان در سال 2010 کلیپی منتشر کرده و در آن سخنان شخصی را روایت کرد که در جلسه سال 2005 فراماسونها در لندن شرکت داشت.
آنها در قالب پروژه کاهش جمعیت، برنامه هایی چیده بودند از جمله حمله بیولوژیک به چین با ویروسی مشابه آنفلوانزا و می خندیدند که «چین سرما خواهد خورد». پس از آن واگیر تمام جهان را فرا خواهد گرفت.
بیل ریان می پرسد چرا آنها دنبال کاهش نسل هستند؟ وی می گوید آنها کاملا عقیده دارند تغییراتی درجهان رخ می دهد که به نظم نوین جهانی می انجامد و دنیای جدیدی ساخته شواهد شد. لذا پروژه آنگلوساکسون را طراحی کرده اند. این پروژه نژادپرستانه برای آن است که می کوشند خود وارثان زمین باشند.

پروژه آلوده کردن چین و دنیا به کرونا، کاملا برنامه ریزی شده است و پس از آن باید منتظر گام بعدی، یعنی جنگ جهانی سوم و نبرد هسته ای باشیم.

 


 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی