اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

خدمات فراگیر مالی و پشتیبانی دیجی پی

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ

دیجی پی از سال ۱۳۹۷ فعالیت‌اش را به عنوان بازوی مالی فروشگاه دیجیکالا آغاز کرد و هم‌اکنون بعد از دو سال تبدیل به پلتفرمی مستقل شده که می‌تواند به دیگر فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها نیز خدمات خود را ارائه دهد. در واقع اگر شما فروشنده کالا یا خدمات هستید، می‌توانید با دیجی‌پی همکاری کنید و از مزایای این همکاری که در رویداد اولین گزارش سالانه دیجی‌پی ذکر شد، بهره‌مند شوید. 

 

دیجی پی به‌طور مختصر یک سوپراپلیکیشن و پلتفرم خدمات مالی است، جایی که شما در آن هر کار مالی داشته باشید بتوانید بدون نیاز به ترک کردن اپلیکیشن و پلتفرم دیجی پی و استفاده از سرویس دیگری، همه کارهایتان را انجام دهید. خدمات پرداخت اعتباری، خدمات پرداخت کیف پول، خرید نقدی و قسطی از فروشگاه‌ها و غیره همگی در زیرمجموعه خدمات دیجی‌پی قرار می‌گیرند.

 

 

 

 

اپلیکیشن دیجی‌پی چه امکاناتی دارد؟!

البته بهتر است به جای واژه اپلیکیشن از عبارت «سوپراپلیکیشن دیجی‌پی»، چون واقعا هزار و یک قابلیت مختلف دارد. البته در این نوشته کوتاه، نمی‌شود به همه آن‌ها اشاره کرد؛ بنابراین فقط به تعدادی از امکانات این اپ به‌طور خلاصه اشاره می‌کنیم:

· خرید شارژ: شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل را از هر طرح شورانگیز و شگفت‌انگیزی که بخواهید، از ۱۰۰۰ تومن تا بی‌نهایت، می‌توانید در اپلیکیشن دیجی‌پی بخرید.

· خرید بسته اینترنتی: بازهم فرقی نمی‌کند از چه سیم‌کارتی استفاده می‌کنید، سوپراپلیکیشن دیجی‌پی همه بسته‌های اینترنتی محدود و نامحدود را پوشش می‌دهد.

· پرداخت قبض: قبض آب، برق، گاز، تلفن، موبایل، عوارض شهرداری، جریمه راهنمایی و رانندگی... فرقی ندارد! هر قبضی که دارید، در اپ دیجی‌پی به‌صورت هوشمندانه و سریع پرداخت کنید.

· کارت‌به‌کارت: دنبال راهی برای کارت به کارت سریع در اینترنت هستید؟ گوشی را از جیبتان دربیاورید، اپ دیجی‌پی را اجرا کنید، با ۳ کلیک، کارت‌به‌کارت را انجام دهید!

· خرید قسطی از دیجی‌کالا: آیا می‌دانستید از دیجی‌کالای بزرگ می‌توانید قسطی خرید کنید؟! راه خرید قسطی از دیجی‌کالا هم اپلیکیشن دیجی‌پی است!

· پرداخت کرایه تاکسی: با دیجی‌پی می‌توانید، از طریق اسکن کدهای ویژه هر راننده و بدون آن‌ که مجبور به پرداخت نقدی و دردسرهایی مثل پیدا کردن پول خرد شوید، کرایه تاکسی را آنلاین پرداخت کنید.

· خرید بیمه: البته دیجی‌پی فروشنده بیمه نیست، ولی همه طرح‌های خوب شرکت‌های بیمه را در کنار هم روی گوشی شما نمایش می‌دهد تا هرکدام را خواستید، سریع و آسان بخرید.

· کمک به خیریه: گفتیم که استفاده از سوپراپلیکیشن دیجی‌پی قشنگ است! یکی از قشنگی‌های این اپ، جمع‌کردن کلی مؤسسه خیریه معتبر در کنار هم و فراهم‌کردن امکان پرداخت ایمن و آسان به این خیریه‌هاست.

· دانلود و تماشای فیلم و سریال: اول این نوشته گفتیم «کاربر اینترنت بودن، فقط به‌معنای دانلود کردن یا تماشای آنلاین فیلم و سریال نیست»، ولی راستش دیجی‌پی این امکان را هم در اختیار شما می‌گذارد که سریال‌ها و فیلم‌های محبوبتان را به‌صورت کاملا قانونی بخرید و تماشا کنید!

تا این‌جا به تعدادی از امکانات دیجی‌پی اشاره کردیم، ولی قابلیت‌های این سوپراپلیکیشن به همین‌جا ختم نمی‌شوند. باید خودتان نصب کنید و ببینید و شگفت‌زده شوید! برای مثال، به‌ازای خرید شارژ و بسته اینترنت، جایزه می‌گیرید؛ به‌ازای هربار استفاده از دیجی پی برای پرداخت کرایه تاکسی در قرعه‌کشی شرکت می‌کنید، به‌ازای پرداخت قبض، هدیه نقدی می‌گیرید!

حالا چطوری اپ دیجی‌پی را نصب کنیم؟

اپلیکیشن دیجی‌پی را می‌توانید از استورهای معتبر برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اُاس دانلود و نصب کنید. یک نکته جذاب دیگر درباره اپلیکیشن دیجی‌پی این‌که، بعد از نصب این اپ، می‌توانید «کیف پول دیجیتالی دیجی‌پی» را هم فعال کنید.

این کیف پول دیجیتالی دیجی‌پی هم دنیایی از امکانات و قابلیت‌هاست که هر کاربر اینترنتی باید بلد باشد؛ باید روی گوشی داشته باشد و باید از آن استفاده کند. پس همین الان اپ دیجی‌پی را دانلود و روی گوشی‌تان نصب کنید تا از این به بعد، چاقوی سوئیسی دنیای فین‌تک را در جیب‌تان داشته باشید.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی