اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کارگاه دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۱۸ ب.ظ

باشگاه گردشگری فرهنگی پایدار یونسکو با همکاری کمیسیون ملی یونسکو-ایران و مشارکت گروه پژوهشی گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری «دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی» را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،این کارگاه همزمان با روز جهانی گردشگری ۱۴۰۰ با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام تاروز یکشنبه 4مهر ماه 1400به لینک https://b2n.ir/w74564 مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0903 64 22 938 تماس بگیرند.
لینک برنامه و جدول زمانبندی کارگاه آموزشی«دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی» که در روزهای  5تا 7مهر1400برگزار می شود بعد از ثبت نام به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد .
گفتنی است، به شرکت کنندگان گواهی نامه کمیسیون ملی یونسکو-ایران اعطا می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی