اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فیلم های دیدنی جشنواره تلویزیونی مستند

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۳ ق.ظ

پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند از امروز، شنبه ۶ شهریورماه با پخش ۷۳ اثر راه یافته به بخش مسابقه کار خود را از آنتن شبکه مستند سیما آغاز می‌کند و تا ۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت. 

مستندهای راه‌یافته در بخش بلند، نیمه بلند و کوتاه از شنبه تا پنج‌شنبه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش شده و بازپخش آن ساعت ۲۴ و ۹ صبح روز بعد است. 

براساس این گزارش، در هفته نخست پخش آثار که از امروز آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۱۱ شهریورماه ادامه دارد، به ترتیب مستندهای «پسر بد دوست‌داشتنی» به کارگردانی محمد صفا، «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده، «نفوذی» اثری از جواد موگویی، «چشم‌ها و دست‌ها» به کارگردانی پناه‌ برخدا رضایی، «گاراژ» به کارگردانی حمید مهاجرانی و «آسک» اثری از مهدی زمانپور کیاسری روی آنتن می‌رود. 

به پیوست جدول پخش آثار تا ۶ آبان ماه منتشر می‌شود.

دانلود فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی