اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آنجلینا جولی، سوپراستار معروف هالیوودی و نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهجویان و آوارگان در اینستاگرام ثبت نام کرد و در کمتر از 24 ساعت 4.5 میلیون فالوور را در صفحه شخصی اش جمع کرد.

 آنجلینا جولی که تا همین چند روز پیش هیچ اکانتی در شبکه های اجتماعی نداشت، اما تحولات افغانستان این بازیگر را هم تحت تاثیر قرار داده و باعث شد در راستای حمایت از افغان ها صفحه رسمی اینستاگرام خود را راه اندازی کند.
 
او در اولین پست خود نامه ای از یک دختر نوجوان افغان به خودش درباره وضعیت مبهم زنان در افغانستان را بازنشر داده است.
 
این پست که اولین پست اکانت رسمی اینستاگرام Angelina jolie محسوب می شود در تنها 16 ساعت 1،613،980 میلیون لایک و 4.6 میلیون دنبال کننده جمع کرده است.

 
جولی همچنین، حدودا 10 ساعت پیش در استوری تازه ای که منتشر کرده دوباره به زندگی افغان ها در شرایط کنونی واکنش نشان داد و نوشته: «مردم افغانستان لایق شرایطی بهتر از اینها هستند». 

 

نظرات (۱)

۲۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۱۵ مظاهری سمیرا

به فکر افغانستان هستند و خیلی هم عالی .... اما اینترنت ما رو میخوان از ما بگیرن، دیگه هیچکس هیچی نمیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی