اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

 

سرویس الکسا با آدرس www.alexa.com وب سایت ها را براساس تعداد بازدید کننده و میزان استفاده رتبه بندی می کند، هرچه رتبه سایت مورد نظر در الکسا پایین تر باشد، آن وب سایت رنکینگ بالاتری دارد.

در این وب سایت گوگل دارای رتبه 1 می باشد که دارای بیشترین بازدیدکننده است. این سایت یک رتبه بندی دیگر نیز دارد که رتبه هر وب سایت را به طور جداگانه در هر کشور اعلام می کند و همچنین بخشی دارد که به معرفی 500 وب سایت برتر هر کشور می پردازد. قرار داشتن در این لیست به معنای تعداد بالای بازدید کننده می باشد. اگر بتوانید سایتی داشته باشید که رتبه الکسای کشوری زیر 500 داشته باشد، خواهید توانست صاحب یک کسب و کار قوی در اینترنت شوید. بسیاری از وب سایت های ایرانی در تلاش هستند تا جزء این لیست باشند البته لازم به ذکر است که با ترفند هایی نیز می توان رتبه الکسا را تا حد چشمگیری کاهش داد اما این ترفند ها در نهایت موجب ضرر رساندن به وب سایت می شود.

یک نکته: به هیچ وجه نباید معیار موفق بودن و با ارزش بودن وب سایتمان رتبه بندی الکسا باشد.

معمولا وب سایت هایی که در الکسا به شیوه های صحیح به رتبه های بالا دست پیدا می کنند برای بازدید کنندگان خود خدماتی را به صورت رایگان ارائه کرده اند مثل بلاگ ها، فروم ها و وب سایت های آگهی.

 این وب سایت ها یک فضای رایگان دراختیارکاربرقرارمی دهند و همین امر در بالا رفتن تعداد بازدید کننده تأثیربسزایی دارد. در هر شغلی که باشید می توانید خدماتی رایگان به مشتریان خود ارائه دهید واین مسئله یکی از ویژگی هایی است که هر سایت برای داشتن تعداد زیاد بازدید کننده باید به آن توجه کند.

 

ویژگی های وب سایت های برتر ایران از لحاظ رتبه الکسا

 

قابلیت هایی که به افزایش تعداد بازدید کننده در وب سایت کمک می کند:

قرار دادن اطلاعات مفید و سودمند به صورت رایگان:

اطلاعاتی که در سایت قرار می دهید در صورتی که مورد نیاز کاربران باشد و در زمینه شغلی به آن ها کمک کند تأثیر زیادی دارد. هرچه مطالب سایت کامل تر و با کیفیت تر باشد در بالا رفتن رتبه سایت تأثیر بسزایی دارند.

بخش درج آگهی:

سایت هایی که امکان درج آگهی در آن ها وجود دارد، به این شیوه عمل می کنند که کاربران برای ثبت آگهی خود وارد سایت می شوند تا تبلیغات خود را درج نمایند، با انجام این کار توسط بازدیدکنندگان وب سایت رتبه بالایی را بدست می آورد.

راه اندازی بخش ارائه نظرات و پرسش و پاسخ:

در تالارهای گفتمان کاربران نظرات و مشکلات خود را بیان می کنند و سایر کاربران نیز می توانند در این بحث ها شرکت کنند. وجود این انجمن های تخصصی یکی از روش هایی است که باعث جذب کاربرو بازدید کننده می شود.

وب سایت هایی که برای رسیدن به رتبه های برتر طراحی شده اند:

 وبلاگ ها:

این سایت ها خدمات ساخت وبلاگ را به صورت رایگان ارائه می دهند و به کاربر کمک می کنند تا وبلاگ خود را راه اندازی نمایند.

 سایت های خبری:

انتشار اخبار نقاط مختلف جهان را برعهده دارند.

 شبکه های اجتماعی:

با عضویت در اینگونه شبکه ها اطلاعات میان کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

سایت های آگهی:

در اینگونه سایت ها با در اختیار قراردادن یک فضای رایگان، کاربران قادر خواهند بود آگهی و تبلیغات خود را ثبت کنند.

 به اشتراک گذاری ویدئو:

سایت هایی همانند Aparat و YouTube، کاربران در اینگونه وب سایت ها فایل های ویدئویی را بارگذاری می کنند که جنبه های متفاوتی چون آموزشی، سرگرمی و... دارد.

 بازی آنلاین:

کاربران یک بازی خاص را به صورت گروهی وبه صورت آنلاین انجام می دهند.

سایت های دانلود:

کاربران در اینگونه وب سایت ها می توانند فایل های مورد نیاز خود را دانلود نمایند.

 مراکز ذخیره فایلها:

یک فضای رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد تا فایل های خود را در فرمت های مختلف ذخیره نموده و به آن ها دسترسی داشته باشند.

استراتژی کسب رتبه برتر

رسیدن یک وب سایت به رتبه بالا ملاک نیست بلکه چیزی که اهمیت دارد و بسیار مهم می باشد نگهداری رتبه آن می باشد. هزینه های بالا برای رسیدن به رتبه های برتر مقرون به صرفه نیست. اگر یک وب سایت با هزینه های تبلیغات بالا توانسته باشد به یک رتبه خوب دست پیدا کند به دلیل کاهش بودجه قادر به ادامه کار نخواهد بود. یک وب سایت باید به گونه ای طراحی و مدیریت شود که با صرف هزینه های اندک تبلیغات بتواند رتبه های برتر را کسب کند.

در هر کاری که فعالیت می کنید می توانید وب سایت خود را جزء 500 وب سایت برتر کشور قرار دهید. با داشتن یک استراتژی مناسب و مشورت با افراد با تجربه و متخصص می توانید به گونه ای عمل کنید که با هزینه تبلیغات متعادل از هزینه فعلی و زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

بعضی از وب سایت ها از روش های نادرستی برای افزایش رتبه سایت استفاده می کنند و وب سایت ها را در رتبه های برتر قرار می دهند، موتور های جست و جو این روش ها را نوعی تقلب شناخته و با این گونه وب سایت ها برخورد می کنند.

به گونه ای که ورودی خود را برای اینگونه وب سایت ها بسته و باعث می شوند که رتبه وب سایت دچار یک افت شدید شود ودیگر هرگز آن وب سایت را مورد بازبینی قرار نخواهند داد.

می توانید برای دیدن 500 وب سایت برتر در ایران به آدرس زیر مراجعه کنید:
 

http://www.alexa.com/topsites/countries/IR

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی