اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فیلم سینمایی «آن شب» با بازی شهاب حسینی، این روزها در سینماهای منتخب و فضای دیجیتال به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش یورونیوز فارسی، «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری، فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتیمنت ساخته شده است.
این فیلم نخستین تجربه بازی شهاب حسینی در آمریکاست و داستان یک زوج جوان ایرانی را روایت می‌کند که در هتلی در لس‌آنجلس با فرزندشان حضور دارند و وقایع غیرعادی برایشان روی می‌دهد.
آقای حسینی درباره نقشش‌ در این فیلم می‌گوید: «مهمترین هدف من است که تماشاگر فراموش کند که اصلا یک فیلم و پرفورمنس بازیگری می‌بیند.»

او همچنین درباره حضورش در یک فیلم با ژانر وحشت گفت: «اگر بخواهم فکر کنم فیلمی در ژانر ترس بازی می‌کنم امکان دارد در من خودآگاهی به وجود آید که من را از اصل بازی دور کند. ترس‌های ما از ناشناخته‌ها می‌آید و اگر بتوانیم شناخت بیشتری نسبت به ناشناخته‌ها به دست آوریم ترسمان نیز کمتر می‌شود.»

فیلم «آن شب» سال گذشته در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و هم‌اکنون در سینماهای منتخب آمریکا و در پلتفرم دیجیتال قابل مشاهده است.

این فیلم در سی و نهمین دوره‌جشنواره‌ی فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا توانست سه جایزه‌ اصلی بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. شهاب حسینی سال ۲۰۱۶ توانست با فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ فیلم کن را دریافت کند.

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی