اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی بازی کال آف دیوتی Call of Duty

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۷ ب.ظ

 

 

بازی کال آف دیوتی نیازی به معرفی ندارد، بهترین بازی شوتری که تا به حال بر روی موبایل بازی کرده ام. زمان زیادی از انتشار این بازی جذاب نمیگذرد ولی همین زمان کوتاه نیز کافی بود تا بازی کال آف دیوتی موبایل جای خود را در دل گیمر ها باز کند. این اولیت بار است که شرکت Activision نسخه جدید این بازی را بر روی پلتفرم موبایل انتشار میدهد. کال آف دیوتی موبایل پس از یک پروژه شکست خورده توسط اکتیویژن با همکاری شرکت Tencent games توسعه یافت و در آخر هم سرنوشت خوبی را توانست برای خود و توسعه دهندگانش رقم بزند. این اثر در مدت کوتاه انتشار خود توانسته است رکورد پردانلودترین بازی موبایل را بزند و روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه دانلود شود. در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این بازی بپردازیم و با یکی از روش های پرداخت های درون برنامه ای آشنا شویم.

 

دلایل موفقیت بازی کال آف دیوتی

همانند تمام موفقیت های مشابه دیگر در دنیای بازی ها، چند فاکتور در موفقیت این بازی نیز دخیل بود که توانست در مدت کمی به میزان زیادی از دانلود دست پیدا کند و همچنین با قسمت های پرداخت درون برنامه ای خود، یک سود قابل توجه را به شرکت های توسعه دهنده اش برساند. بازی کال آو دیوتی در یک دنیای بدون رقابت پا به عرصه نگذاشت و همین نکات طلایی و متمایز کننده بود که توانست آن را در دنیای بازی های survival و بتل گراند، شاخص کند.

برخی از این نقاط قوت و متمایز کننده این بازی به شرح زیر است

     گیم‌پلی روان
     موسیقی جذاب
     گرافیک چشم‌نواز
    سیستم کنترلی با قابلیت شخصی‌سازی
     حضور در نقشه‌های معروف مجموعه Call of Duty

بازی های دیگری اعم از پابجی و فورتنایت در این سبک و سیاق برای پلتفرم موبایل عرضه شدند ولی با این حال کال آف دیوتی موبایل توانست جای خود را بسیار سریع در دل هوادارانش باز کند.
خرید های درون برنامه ای کال آف دیوتی موبایل

چند سالی میشود که دانشمندان به تاثیر بازی ها بر روی زندگی گیمر ها مطالعاتی انجام داده اند و به نتایجی دال بر ثاتیرات مثبت بازی بر زندگی روزمره گیمر ها رسیده اند. بعد از این دست تحقیقات و همچنین مشاهده نتایج مثبت گیم و گیمینگ، افراد هزینه هایی را برای بازی ها و همچنین پرداخت های درون برنامه ای آنها، تخصیص دادند. سپس سیاست هایی نیز از سمت شرکت های بازی سازی تغییر کرد و بیشتر سعی کردند که دریافت و دانلود بازی ها به صورت رایگان باشند ولی برای پیش برد مرحله ها و لذت حداکثری از بازی ، پرداخت های درون برنامه ای را معرفی کردند که باعث رضایت گیمر ها و سود بیش از پیش بازی سازان شد.
شما نیز میتوانید با کمک از خدمات ارزی ایرانیکارت، پرداخت های درون برنامه ای بازی کال آف دیوتی را انجام دهید و حرفه ای تَر بازی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی