اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ق.ظ

کتاب نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان  توسط جین شینودا بولن در 432 صفحه به چاپ رسیده است.

نویسنده در این کتاب ۷ ایزدبانو را معرفی می کند و معتقد هست زنان به صورت کلی در هر برهه زمانی از زندگی خود شبیه به یکی از این ایزدبانوها یا تیپ های شخصیتی هستند و باید تیپ شخصیتی خود را بشناسند  و روی آن تسلط داشته باشند.

شما می توانید با خرید کتاب نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان از بانک کتاب یکتامهر در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.


نیرچا الیاده،که از بزرگترین محققان در زمینه اسطورهاست،معتقد است که اسطوره،داستانی تاریخی ست و به حادثه ای که در زمانی کهن رخ داده مرتبط است. جین شینودا بولن با نگاهی روان شناسانه و نوین،به اسطوره های های کهن یونانی،ما را با رب النوع ها و الهه های خفته و بیدار در درونمان آشنا می سازد.از دیدگاه خلاق خانم بولن،این رب النوع ها و الهه ها ممکن است مایه برکت و یا دردرسر شوند. در علم روانشناسی،خانم دکتر جین شینودا بولن روانپزشک تحلیلگر یونگی،آنقدر سرشناس هستند که نیازی به معرفی ایشان نیست. از جمله تالیفات دیگر ایشان،نمادهای اسطوره ای و روانشناسی مردان و نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان مسن تر است. جین شینودا بولن از اعضای شاخص انجمن روانشناسان و روانپزشکان آمریکا و استاد بالینی روانپزشکی دانشگاه سان فرانسیسکو است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی