کاربران دیجی کالا بیشتر چه کالاهایی را جستجو می کنند؟
موبایل، هارد اکسترنال، پاوربانک، فلش مموری، ساعت و هندزفری، ps4 و کفش در راس جستجو کاربران دیجی کالا قرار دارد
اطلاعات بیشتر
30 هزار کسب و کار در بازارگاه
بخش دیگر ارایه همبنیانگذار دیجیکالا به اطلاعاتی درباره بازارگاه این شرکت اختصاص داشت.
دیجیکالا از دو سال پیش، با اتخاذ رویکرد پلتفرمی، به ایجاد یک بازارگاه اقدام کرد که در آن، تمامی دارندگان محصول قادر به ارایه محصول خود در یک فضای رقابتی هستند.
پلتفرم مارکتپلیس دیجیکالا فرصتی است که تولیدکنندگان، فروشندگان، صنعتگران و هنرمندان ایرانی به طور مستقیم به بازار بزرگ کشور دسترسی داشته باشند و در عین حال، سرویسهای لجستیکی، انبارداری، بستهبندی، تولید محتوا، بازاریابی و خدمات پس از فروش و بینش بازار را نیز از دیجیکالا دریافت میکنند.
با به وجود آمدن این امکان، تعداد کسبوکارهای ایرانی حاضر در بازارگاه دیجیکالا در شش ماهه اول سال 1398 به 30 هزار کسبوکار رسیده است.