اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها


موبایل، هارد اکسترنال، پاوربانک، فلش مموری، ساعت و هندزفری، ps4 و کفش در راس جستجو کاربران دیجی کالا قرار دارد

اطلاعات بیشتر

30 هزار کسب و کار در بازارگاه
بخش دیگر ارایه هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا به اطلاعاتی درباره بازارگاه این شرکت اختصاص داشت.

دیجی‌کالا از دو سال پیش، با اتخاذ رویکرد پلتفرمی، به ایجاد یک بازارگاه اقدام کرد که در آن، تمامی دارندگان محصول قادر به ارایه محصول خود در یک فضای رقابتی هستند.

پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا فرصتی است که تولید‌کنندگان، فروشندگان، صنعتگران و هنرمندان ایرانی به طور مستقیم به بازار بزرگ کشور دسترسی داشته باشند و در عین حال، سرویس‌های لجستیکی، انبارداری، بسته‌بندی، تولید محتوا، بازاریابی و خدمات پس از فروش و بینش بازار را نیز از دیجی‌کالا دریافت می‌کنند.

با به وجود آمدن این امکان، تعداد کسب‌وکارهای ایرانی حاضر در بازارگاه دیجی‌کالا در شش ماهه اول سال 1398 به 30 هزار کسب‌وکار رسیده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی