اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است و پیش بینی شده که تا پایان سال 2020 اینستاگرام از فیسبوک سبقت خواهد گرفت.در سال 2012 فیسبوک اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد و اکنون اینستاگرام در شرایطی است که تا سال 2020 از نظر تعداد کاربران از فیسبوک پیشی خواهد گرفت و این دقیقا یکی از دلایلی است که شما باید با اینفلوئنسر مارکتینگ و به طور خاص مارکتینگ با هزینه ی کمتر توسط میکرو اینفلوئنسر ها آشنا باشید تا بتوانید بصورت موثر از آنها در کسب و کارتان استفاده کنید.طبق گزارش مجله فربز، اکانت هایی با چند میلیون فالور میتوانند به ازای هر پست تبلیغاتی بالای ده هزار دلار دریافت کنند ( با توجه به نرخ اینگیجمنتشان)
مارکتر ها متوجه شدند که اعتبار یک پیج چیزی بیشتر از تعداد فالور هاست، تعداد کمی از مردم هستند که با لایک و کامنت زیر پست ها مشارکت کنند پس اگر نسبت لایک و کامنت به تعداد فالور ها زیاد و قابل توجه بود میشود متوجه شد که این پیج مشارکت بالایی دارد و برای تبلیغات مناسب تر است.در این مقاله شما را با اهمیت استفاده از میکرو اینفلوئنسر ها در کسب و کار و تبلیغات از طریق آنها را برای شما بصورت کامل توضیح می دهیم.


چرا میکرو اینفلوئنسر ها اهمیت دارند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که :معمولا میزان مشارکت فالوورها در اینستاگرام از حدود 1000 فالور افزایش پیدا می کند ولی با گذشتن از مرز 100 هزار فالور شروع به کاهش میکند. چرا که فالور ها بیشتر مشتاقند با یک نفر احساس صمیمیت کنند تا با یک سلبریتی تعامل داشته باشند.


ظهور ترند دیجیتال مارکتینگ و در پی آن استفاده ی زیاد از سوشال مدیاهایی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب هرروز رواج بیشتری پیدا کرد.
میکرو اینفلوئنسر ها با در تقابل با اینفلوونسرهای پر فالور و پرهزینه ای مانند کارداشیان ها با منافع بیشتر برای مارکتر ها (بازاریابان) ظهور کردند.

نیویورک تایمز در گزارشی بیان کرده که :

میکرو اینفلوئنسرهایی با اکانت هایی حدود 30 هزار فالوور برای مارکتر ها بسیار پرسودتر هستند.

اگر چه که میکرو اینفلوئنسر ها تعداد فالور بسیار کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسر ها دارند اما آنها میتوانند نسبت بسیار بالاتری از مخاطبانشان را با محتوای خود درگیر و سرگرم کنند و این برای استور های آنلاین میتواند بسیار پرسودتر باشد
آنها معتقدند که که اعتماد و ارتباط دوطرفه با مخاطبانشان امری حیاتی است تا بتوانند در تصمیم های آنها برای خرید تاثیر بگذارند
بنابراین چه چیزی کمپانی های تجارت الکترونیک را متقاعد میکند تا از میکرو اینفلوئنسر ها برای تبلیغات استفاده کنند؟

 

دلایل اهمیت استفاده از میکرو اینفلوئنسر ها
اما چرا استفاده از میکرو اینفلوئنسر ها برای بازاریابان سودآور تر از میکرو اینفلوئنسر ها است؟
درصد اینیگیجمت بیشتر از ماکرو اینفوئنسرها است.
هزینه ی خیلی پایین
22.2 % تعامل و گفتگوی بیشتر به طور متوسط با هر مشتری؛ به همین دلیل یک منبع قابل اطمینان برای پیشنهاد دادن به مشتریانشان هستند.
اینگیجمنت بیشتر میکرو اینفلوئنسر ها 

60 درصد اینگیحمنت بیشتر توسط میکرو اینفلوئنسر ها اتفاق می افتد این کمپین ها 6.7 برابر کارامد تر از زمانی هستند که شما از اینفلوئنسر هایی با تعداد فالور بسیار بالا استفاده میکنید.به همین دلیل نسبت به ماکرو اینفلوئنسر ها بهتر است.

 

اینکه یک اینفلوئنسر صد ها یا میلیون ها فالوور دارد به این معنا نیست که که کمپین هایی که اجرا میکنند موثر تر از کمپین هایی است که با اینفلوئنسر هایی با تعداد فالور کمتر انجام میشود.
هدف فقط در مورد گرفتن تعداد چشم (ویو) بیشتر نیست و در واقع این چشم گیر بودن است که اهمیت دارد.

 

بهترین میکرو اینفلوئنسرهای هر کسب و کار 
در این قسمت بهترین میکرو اینفلوئنسر هایی که برای کسب و کارهای مختلف مناسب است را معرفی می کنیم  و می گوییم که چه ویژگی هایی دارند.

 

طرفداران یک برند
بهترین مدل اینفلوئنسر ها کسانی هستند که خودشان از طرفداران برند شما باشند ،چرا که  زمانی که آنها محصولات یا خدمات شما را ترویح میکنند مخاطبان از فبل میدانند که این اینفلوئنسر از برند شما استفاده میکرده و خیلی قابل اعتماد تر خواهد بود.

 

میکرو اینفلوئنسرهایی که داستان تعریف می کنند

اگر واقعا میخواهید برندتان را از طریق میکرو اینفلوئنسر ها ترویج کنید، یک عکس و کپشن ساده  که ویژگی محصولاتتان را شرح دهد کافی نیست ، شما نمیتوانید از مردمی که برای سرگرم شدن به اینستاگرام می آیند بخواهید به محصول شما توجه کنند مگر آنکه جذاب و سرگرم کننده باشد.

اگر میخواهید تبلیغتان واقعا موثر باشد نیاز است که اینفلوئنسرتان در مورد آن داستان تعریف کند.

 

کمپین های ادامه دار اجرا کنید
ممکن است یک با ر تبلیغات برای افزایش فروش شما موثر باشد اما اگر به ترویج و توسعه ی برندتان اهمیت میدهید نیاز است مطمئن شوید که تبیغاتتان از کانال های موثر ادامه پیدا میکند و مخاطبانتان همواره محتواهای شما را میبینند.

 

چطور یک میکرو اینفلوئنسر مناسب انتخاب کنیم ؟

مانند هر تکنیک دیگری برای توسعه کسب و کارها میکرو انیفلوئنسر مارکتینگ هم میتواند شکست بخورد.در ابتدا شاید این کار برای شما سخت به نظر بیاید ،به همین دلیل تیم تبلیغات اینترنتی تمیس ادز با توجه به حوزه فعالیت و میزان بودجه شما بهترین میکرو اینفلوئنسرهایی که متناسب با نیاز شما هستند را برایتان انتخاب می نماید.

انتخاب میکرو اینفلوئنسر مناسب

شاید بخواخید بدانید که چطور می شود از بین این همه کاربر اینستاگرامی چطور یک میکرو اینفلوئنسر مناسب با بودجه و کسب و کار خودمان پیدا کنیم. در ادامه به شما چند تکنیک را یاد می دهیم که به شما می کنند تا میکرو اینفلوئنسری مناسب را انتخاب کنید. 

اول از همه بین تعداد زیادی از افراد که رسانه های خودرا راه اندازی کرده و به دنبال افزایش جامعه ی مخاطبینشان هستند پیدا کردن اینفلوئنسر های مناسب برای شرکت ها کار سختی است.

گشتن بین هزاران اکانت با موضوعات و تعداد فالور های مد نظر وقت زیادی میگیرد.
در اینجا راه هایی برای تسهیل در جستجو به شما پیشنهاد میکنیم.

1-از فالور های بیزنس اکانتتان شروع کنید.
انتخاب میکرو اینفلوئنسر هایی که با کمپانی های آنلاین و خرید از آنها آشنایی دارند بهترین تاکتیک است.

 

2-از هشتگ ها استفاده کنید.

مردم از هشتگ ها برای تسهیل در سرچ استفاده میکنند، پس چرا مارکتر ها از این مزیت استفاده نکنند و میکرو اینفلوئنسرهایی مرتبط با محتوای مد نظرشان را پیدا نکنند؟

اما برای اینکه سریع تر به نتیجه برسید باید هدفمند تر سرچ کنید مثلا به جای عبارت #غذا از هشتگ #غذای_گیاهی استفاده کنید تا جامعه ی سرچتان محدودتر شود.

 

3-از ابزار های سرچ اتومات استفاده کنید.
انجام سر میتوند بسیار وقت گیر باشد ازابزار هایی مثل  outreach استفاده کنید تا سرچ را برای شما تسهیل و یک لیست از اینفلوئنسر هارا در اختیارتان قرار دهد.

کار کردن با میکرو اینفلوئنسر ها سخت تر است ، چرا که معمولا تنها کار کردن با یک میکرو اینفلوئنسر کافی نیست و برای نمایش دادن تبلیغات کسب و کارها، نیاز است که با چند میکرو اینفلوئنسر همکاری شود و پیدا کردن چندین اینفلوئنسر مناسب ساعت ها زمان میبرد، شما باید آنها را پیدا کنید، با آنها صحبت کنید و هدفی که دارید را برایشان توضیح دهید
پس طبیعتا کار کردن با 10 میکرو اینفلوئنسر 10 برابر کار کردن با یک اینفلوئنسر بزرگ زمان میبرد و درنتیجه مشتری ها اغلب ترجیح میدهند با ماکرو ها کار کنند
ولی نوشتن یک گایدلاین که در آن اهداف کمپین تبلیغاتیتان و ویژگی های محصول را نوشته اید به شما و اینفلوئنسرتان کمک میکند که بهتر با هم همسو شده و هردو زمان کمتری را صرف کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی