اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شباهت های دجالی «ونوم» جایگزین «بتمن»

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ق.ظ

فیلم ابر قهرمانی «ونوم» جدیدترین اثر هالیوودی است که از تلیر، پوستر و شعار تبلیغاتی شباهت های زیادی با علایم دجال دارد و شائبه دجال بودن هالیوود را تقویت می کند.
«ونوم» به دلیل همه گیری کرونا در تاریخ اکران خود تجدید نظر کرده است.
به گزارش هالیوود ریپورتر، سونی تصمیم گرفته اکران دنباله فیلم سینمایی «ونوم» را از زمستان امسال به تابستان سال آینده انتقال دهد. این استودیو همچنین اعلام کرد که عنوان رسمی این فیلم «بگذارید قتل عام شود» خواهد بود.
این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ دوم اکتبر امسال راهی سینما‌ها شود، اما اکنون در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. تاریخی که پیش از این قرار بود ریبوت فیلم سینمایی «بتمن» از کمپانی برادران وارنر ساخته مت ریوز اکران شود.

 

سونی در حالی جدیدترین تغییرات در تاریخ اکران خود را اعلام کرد که یک روز پیش نیز کمپانی برادران وارنر زمان اکران «بتمن» مت ریوز را از ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ به یکم اکتبر همان سال تغییر داد.
اندی سرکیس کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد و تام هاردی نیز همانند قسمت گذشته کاراکتر اصلی این اثر را بازی خواهد کرد. کلی مارکل فیلمنامه ونوم ۲ را نوشته است. در سال ۲۰۱۸، ونوم یکی از فیلم‌های موفق باکس آفیس بود و ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.
 



داستان فیلم

فیلم با سقوط سفینه فضایی شرکت بنیاد حیات به مدیریت کارلتون دریک (ریز احمد) آغاز میشود. سفینه که حامل موجوداتی بیگانه به عنوان سیموبیت میباشد در منطقه ای از شرق آسیا سقوط میکند سپس نیرو های دولتی دو سیموبیت را سالم بیرون می آورند که یکی از آنها ونوم نام دارد. داستان با شخصیت ادی برایک ادامه پیدا می کند او با استفاده از لپ تاپ نامزد خود که برای شرکت بنیاد حیات کار میکند اسراری را در مورد نحوه فعالیت این شرکت متوجه میشود این در حالی است که ادی یک خبرنگار اینترنتی است که پیش از این به دستور کارفرمای خود برای مصاحبه با کارلتون دریک مدیرعامل شرکت بنیاد حیات آماده میشود. پس از این که براک با دریک مصاحبه خود را شروع میکند به پرسش در مورد اطلاعاتی مبنی بر این که شرکت بنیاد حیات در اصل بر روی انبوهی از جنازه انسان هایی که قربانی آزمایش های خطرناک پایه گذاری شده است می کند کارلتون دریک این حرف هارو توهین تلقی میکند و به افراد خود دستور اخراج برایک را می دهد و به او میگوید که کار تو تمام است پس از آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی