اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بازی MMO در دست ساخت آمازون New World با تاخیر مواجه شد

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۱۵ ق.ظ

بازی MMO در دست ساخت استودیوی بازی‌سازی آمازون که با نام New World شناخته می‌شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمان از پیش تعیین شده منتشر نخواهد شد. تاریخ انتشار جدید این بازی 25 آگوست اعلام شده است.

این استودیو با اعلام این موضوع، خاطر نشان کرده است: «ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که زمان لازم را برای تبدیل کردن New World به بهترین چیز ممکن برای بازی‌کنندگانمان داشته باشیم. در نتیجه، تصمیم گرفتیم عرضه‌ی بازی را به تاخیر بیاندازیم تا به کیفیت مد نظرمان در عین حال که به صورت دورکاری ساخت بازی را ادامه می‌دهیم، برسیم.»

تست آلفای بازی ادامه خواهد داشت و همچنان می‌توانید در سایت newworld.com ثبت نام کنید. آمازون همچنین گفته است که اطلاعات بیشتری درباره New World را هم از طریق شبکه‌های اجتماعی و هم از طریق وبسایت این بازی منتشر خواهد کرد.

در همین راستا، این استودیو اطلاعاتی درباره بخش Invasions که یک رویداد در بازی است که طی آن، نیروهای Corruption به یک قلعه‌ی تحت فرماندهی بازی‌کنندگان حمله می‌کنند.

یک روز قبل از حمله، بازی‌کنندگان سطح 50 یا بالاتر می‌توانند برای شرکت کردن در دفاع از قلعه ثبت نام کنند. حاکم قلمرو تحت تهاجم، می‌تواند 10 قهرمان را برای شرکت کردن در نبرد انتخاب کند، و 40 جایگاه دیگر نیز به صورت تصادفی از میان ثبت‌نام کنندگان پر خواهد شد.

چنان‌چه عملیات دفاع از قلعه در مقابل امواج متوالی دشمن‌ها موفقیت آمیز باشد، امتیاز تجربه به شرکت‌کنندگان تعلق خواهد گرفت، پول داخل بازی دریافت می‌کنند و آیتم‌های لوت به دست می‌آورند.

در صورت شسکت اما، امتیاز تجربه به میزان بسیار کمی به بازی‌کنندگان تعلق خواهد گرفت، اما قلمرو آپگریدهای خود را از دست خواهد داد. این حملات در قالب 50 در مقابل 50 انجام خواهد گرفت.

بازی New Worlds تنها عنوانی نیست که در این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا با تاخیر در عرضه مواجه شده است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی