اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

عاشقان ایران و زبان فارسی در کنیا سرزمین فیل‌ها

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ب.ظ

برنامه «انارستان»، شنبه ۳۰ فروردین ماه با موضوع رایحه درمانی و تاثیرات مثبت یا منفی بر پیشگیری و درمان بیماری‌ها روی آنتن شبکه افق می رود.

ویژه برنامه تلویزیونی و گفت‌وگو محور «انارستان» با حضور کارشناسان پزشکی کلاسیک و طب سنتی، هر روز به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

محور اصلی این برنامه، مقابله با کرونا و ارائه توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه به مخاطبان است.

در برنامه شنبه شب ۳۰ فروردین ماه، دکتر آرمان زرگران هیئت علمی گروه داروسازی سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون امور بین الملل دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور می‌یابد.

موضوع این برنامه، رایحه‌درمانی و تاثیرات مثبت یا منفی بر پیشگیری و درمان بیماری‌هاست.

«انارستان» هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت‌های ۵:۳۰ و ۱۲ روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

عاشقان ایران و زبان فارسی در سرزمین فیل‌ها

چهارمین قسمت مجموعه مستند «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

مجموعه «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» روایتی است از زندگی در قاره سیاه، زندگی با مردمان این قاره و گفت وگو پیرامون فرصت ها و چالش‌های پیش روی آنها که در هر قسمت، به یکی از کشورها یا مناطق سنتی آفریقا سرک می‌کشد.

چهارمین قسمت این مجموعه، «کنیا داستان فیل‌ها» نام دارد و از داستان بچه فیل‌های یتیم کنیا تا استعمار آفریقا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در ادامه به این سوال پرداخته می‌شود که چرا سهم ایران از صادرات به آفریقا تنها یک هزارم از حجم واردات این قاره است و آیا برای دستگاه دیپلماسی ما، مسوولان و‌فعالان اقتصادی، تعامل با دنیا فقط در تعامل با اروپا و چند کشور غربی خلاصه شده است؟

در این مستند می‌بینیم که کاپیتان سابق تیم ملی کریکت کنیا و عنوان دار جهانی، عاشق ایران ‌و‌ زبان فارسی شده است و همچنین فیلم‌ها و‌ سریال‌های ایرانی طرفدارانی در این کشور دارند.

مجموعه ۱۰ قسمتی «آفریقا سرزمین فرصت‌ها»، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن برای ساعت‌های ۳:۳۰ و ۱۴ روز بعد در نظر گرفته شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی