آلیتا: فرشته جنگ ( Alita: Battle Angel)
کارگردان:
رابرت رودریگز
ژانر: اکشن،‌ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی، عاشقانه
سال تولید: ۲۰۱۹
کشور: آمریکا


فیلم سینمایی آلیتا: فرشته جنگ، با نام انگلیسی Alita: Battle Angel محصول سال ۲۰۱۹، فیلمی در ژانر اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی و عاشقانه به کارگردانی رابرت رودریگز و تهیه کنندگی جیمز کامرون است.داستان این فیلم درباره زن جوان سایبری است که برای یافتن هویت واقعی‌اش در حال جستجو است و در کنار آن به نجات دنیا می‌پردازد.

وقتی نام بزرگی مثل جیمز کامرون می‌آید ناخوادگاه توجه بیننده به این موضوع جلب می‌شود که این‌بار چه اتفاقی قرار است بر پرده سینما بینندگان را شگفت زده کند ولی خب اولا که همه چیز که جیمز کامرون نیست و دوما هم جیمز کامرون تهیه کننده این اثر است. ولی با این حال ژانرهای زیاد این فیلم و توجه منتقدین و مردم انقد خوب بوده است که بتواند بسیاری از سینما دوستان را راضی نگه دارد. فیلم سینمایی آلیتا در مورد یک دختر جوان سایبری (نیم انسان و نیم کامپیوتر) است که بعد از به هوش آمدن تلاش می‌کند هویت خود را بیابد و در کنار این جستجو ، سعی دارد به نجات دنیا بپردازد.

اگر فیلم سینمایی آلیتا: فرشته جنگ را هنوز ندیده‌اید می‌توانید با مطالعه نظرات کاربران و منتقدان در این مقاله و جمع‌بندی امتیازات تصمیم بگیرید این فیلم را ببینید یا نه؟
اما اگر فیلم را دیده‌اید نظر خود را با ما و سایر کاربران در پایین همین صفحه درمیان بگذارید.