اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این تور علمی-آموزشی که به همت مدیریت کارآفرینی دانشگاه صدا و سیما تدارک دیده شده بود، جمعی از اساتید، مدیران و دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه حضور داشتند.
هدف از برگزاری این رویداد علمی آشنایی دانشجویان با محیط کسب و کار دیجیتال، کارکردها و چشم اندازهای یک کسب کار دیجیتالی، مدل کسب و کار دیجی کالا در بازار کشور بود که طی این بازدید محقق گردید.
اساتید و دانشجویان در ادامه از فضاهای سخت افزاری و نرم افزاری، استودیوها و بخش های دریافت، انتقال اطلاعات و آرشیو و بخش تحقیق و توسعه مجموعه دیجی کالا بازدید به عمل آورده و در هر بخش ضمن پرسش و پاسخ با مدیران بخش ها اطلاعات مهمی را ثبت و ضبط نمودند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی