اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی پویش ملی "من می بخشم" و هنرمندان حامی این پویش

چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ

پویش مردمی #من_میبخشم هم در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است. بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمان، از این پویش حمایت کردند.
این پویش از طرف ستاد ملی صبر، با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج صبر و گذشت، صلح و بخشایش راه‌اندازی شده است و بسیاری از چهره‌های مطرح کشور با این پویش همراه شده‌اند.

 

«#من_میبخشم» تلاش کرده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در ترویج صبر، گذشت و بخشش استفاده کند. فعالیت‌های «ستاد ملی صبر» مبتنی بر مشارکت‌های داوطلبانه اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی نخبگان، خیران، معتمدان رسانه‌ها و افراد موثق در کنار نهادهای مسئول است.

بسیاری از ورزشکاران، سیاست‌مداران و هنرمندان از این پویش مردمی حمایت کرده‌ و از طرفداران‌شان دعوت کردند تا در صفحات شخصی خود در شبکه‌های مجازی به این پویش بپیوندند. از این افراد می‌توان به بهزاد فراهانی، محمود پاک نیت، بهنوش بختیاری، نصرالله رادش، نگار جواهریان، خاطره اسدی، کوروش سلیمانی، نازنین بیاتی، هنگامه حمیدزاده، الهه حصاری، نازنین فلاحی، بهاره رهنما، شیوا ابراهیمی، رضا بنفشه خواه، لیلا برخورداری، حسن مصطفوی، آذین نظری، سپیده گلچین، سارا حدادی، سارا سهیلی، صبا سهیلی، علی مسعودی، حسین رفیعی، ویدا جوان از بازیگران و به محمد ایرانپوریان، محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، سارا خادم‌الشریعه، افشین پیروانی، غلامرضا عنایتی، رضا شاهرودی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، محسن کریمی، فرشاد پیوس، سید مهدی رحمتی، حسین حسینی، میثم مجیدی، سجاد شهباززاده، مهدی طارمی، آرش افشین، سعید سهیلی، علی خسروی، خالد شفیعی از ورزشکاران اشاره کرد.»

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی