اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر امروز در نشست با استاندار خوزستان با اشاره به ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه قوا و سازمان های مرتبط، موضوع ورود به حل مشکلات مربوط به آسیب های اجتماعی را داده اند و قرار شده است در این زمینه هر ۶ ماه جلسه ای برگزار شود که این امر در سازمان تبلیغات در حال انجام است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی البته از مدتها قبل به این موضوع ورود کرده و تاکنون شخصا به ۱۳ استان کشور سفر کرده و از نزدیک به چالش های هر استان به صورت ویژه آشنا شده ام و در این میان راهکارهایی هم مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه زمانی در کشور ۷۰ درصد جمعیت جامعه روستایی و ۳۰ درصد شهری بوده اند ولی امروز این شرایط کاملا معکوس شده است، بیان کرد: این امر باعث تغییراتی در سبک زندگی، اشتغال، صنایع روستایی و افزایش حوزه خدمات شهری شده است. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اعتیاد، طلاق، گسست خانوادگی، حاشیه نشینی، فساد و فحشا و برخی موضوعات امنیتی در حوزه آسیب های اجتماعی مطرح شدند و سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگی باید کار کند. 

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به آمار بالای حاشیه نشینی در استان خوزستان گفت: به اعتقاد ما، حاشیه نشینی فرآیند و جریانی ناشی از مهاجرت است که اگر روستاها آبادتر و افراد روستایی به زندگی خود افتخار می کردند، اشتغال آنها فراهم، هزینه های زندگی آنها کمتر و مسائل آموزش و درمان آنها پیش بینی می شد؛ دیگر روستائیان علاقه ای به مهاجرت به شهر نداشتند بنابراین در صورت رفع این مشکلات، می توانیم باعث کاهش میزان مهاجرت شویم.

وی با اشاره به بررسی های گسترده سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه آسیب های اجتماعی تصریح کرد: بانک داده هایی داریم که به اطلاعات موجود در کشور کمک می کند. اکنون چند ده هزار خروجی می توانیم در سطح کشور داشته باشیم و گستره استانی این خروجی ها هم مهیا شده و در اختیار استانداری هم قرار می دهیم که بی شک اطلاعات خوبی برای مدیریت استان خواهد بود تا به آسیب ها به صورت جدی با توجه به مسائل اقلیمی و فرهنگی رسیدگی شود. همچنین در این بررسی ها با توجه به مسائل بعد از جنگ به استان خوزستان و چند استان دیگر نگاه ویژه ای شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی