اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

هالیوود به جای ترامپ افطاری داد

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ

سال گذشته پس از آنکه دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا سنّت ۲۰ ساله مراسم افطاری در کاخ سفید را لغو کرد، هالیوود عهده‌دار برگزاری این مراسم شد و امسال دومین سال خود را تجربه کرد.
به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، انجمن صنفی نویسندگان آمریکا و سازمان حمایت از مسلمانان روی صفحه سینما و تلویزیون، از مسلمانان و غیر مسلمانان دعوت کردند تا در مهمانی افطاری هالیوود شرکت کنند. دومین مهمانی سالانه افطار هالیوود پنجشنبه شب در هتل لندن برگزار شد.
هدف از برگزاری این مراسم این بود تا نویسندگان و تهیه‌کنندگان در کنار اعضای جامعه مسلمانان حضور یابند و پس از صرف افطاری با آنها بتوانند چهره دقیق‌تر و درست‌تری از اسلام در فیلم و تلویزیون خلق کنند.

به عنوان نمونه می‌توان هاوارد گوردون را نام برد که تهیه‌کننده چندین سریال تلویزیونی از جمله «۲۴» و «ستمگر» بارها تصویر شخصیت‌های مسلمان و کشورهای مسلمان را در فیلم‌هایش ارایه کرده و سال‌هاست با سازمان بازیگران سینما و تلویزیون همکاری دارد.
سال گذشته پس از آنکه دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا سنّت ۲۰ ساله مراسم افطاری در کاخ سفید را لغو کرد، این مراسم در جواب به این اقدام ترامپ و در جهت ادامه شناساندن اسلام درست به غیر مسلمانان برگزار می‌شود.
سخنرانان زیادی در این مراسم حضور داشتند از جمله «مریم علی» دختر محمد علی کلِی اسطوره بوکس. وی درباره زندگی پدرش صحبت کرد و از این سخن گفت که پدرش تقوا پیشه کرده بود و به انسان‌دوستی و همدلی با مردم برمبنای تعلیمات اسلامی توجه داشت و در هرکجا آرزویش انجام کارهای خیریّه بود.
در این مراسم از مهمانان خواسته شد که مسلمان و غیر مسلمان در کنار هم نشسته و افطار کنند و در مورد فرهنگ و اعمال اسلام پرسش و پاسخ کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی