اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

جملاتی نیرو بخش از ابرقهرمان ها

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۳۱ ب.ظ

کامیک کان در سال ۱۹۷۰ کار خود را با ۱۴۵ شرکت کننده و دو سخنران مهمان مشهور آغاز کرد. کامیک کان سن‌دیه‌گو، دوران طلایی ا‌ش را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۴ بیشتر از ۱۳۰۰۰۰ شرکت کننده در این رویداد چهار روزه حضور داشتند. درس های زیادی برای کارآفرینان در کامیک کان وجود دارد ولی از همه مهم تر حضور ابرقهرمان هایی است که الهام بخش افراد حاضر در آن جا هستند.

در ادامه با ایده باران همراه باشید تا نقل قول هایی را از ابرقهرمان ها بخوانید که می تواند انرژی روزانه تان را تأمین کند.

۱- کاپیتان آمریکا: « قدرت این کشور از آجر و فولاد درست نشده است. بلکه از قلب هایی تامین می شود که قسم خورده اند برای آزادیش بجنگند.»
همین موضوع در مورد شرکت شما صادق است. خلاقیت کالای ساخته شده و بازار پرفروش از عوامل موفقیت شرکت شماست، اما آنچه که در نهایت نیروی پیشروی شما می شود علاقه قلبی کارمندان و
سرمایه گذاران به کارشان است. قدرت یک تجارت در باورهای شخصی شما به آن است چه در مرحله ایده پردازی و چه در مراحل بالاتری مثل ساختن یک امپراطوری در بازار.

۲- سوپرمن: « از چیزی که فکر می کنی خیلی قویتری، به من اعتماد کن.»
چیزی که کارآفرینان موفق را از بقیه جدا می کند اشتیاقشان است. تمرکز بر نتیجه کارتان در تاریک ترین لحظات، می تواند امید بخش شما باشد. شما از چالش های زیادی با
موفقیت بیرون آمده اید و نه تنها از آن ها به سلامت عبور کرده اید بلکه قویتر نیز شده اید. شناخت قدرت، خود از کلیدهای موفقیت است.

۳- آلفرد پنی‌ورث: « برای چه سقوط می‌کنیم؟ یاد بگیریم چطور خودمان را بالا بکشیم.»
کارآفرینان بزرگ می دانند که اشتباهات، جزئی از واقعیت اند. آن ها به ما بازخوردی از کارهای اشتباه و همین طور اعمال تأثیرگذارمان می دهند. وقتی از بیرون به قضیه نگاه نکنید چطور می توانید استراتژی مورد استفاده خود را ببینید؟ کارآفرینان موفق، اشتباهات را یک امر حیاتی می دانند و مسئولیت آنچه که اتفاق افتاده را بر عهده می گیرند، تا در آینده موفق شوند.

۴- ملکه هیپولیتا (مادر واندروومن): « در دنیای فانی معمولی، تو یک زن شگفت انگیزی.»
مانند دنیای کتاب های کامیک، دنیای تجارت زیر سلطه مردان است، مخصوصاً در رده های اجرایی و مدیریتی. Justice league اولیه با هفت ابرقهرمان ساخته شد، در حالی که شش نفرشان مرد بودند. این نشان می دهد که بانوان به سختی ۱۴٫۳ درصد از لیگ عدالت را پر می کنند. درصدی که در آمریکا برای پست های اجرایی به سختی به ۱۴٫۶ می رسد. واندروومن یک زن معمولی نیست. نه تنها قدرتمند است بلکه نقش حیاتی بازی می کند. همان طور که ملکه هیپولیتا گفت یادتان نرود، به عنوان یک زن، شما معمولی نیستید بلکه زنی شگفت انگیزید.

۵- ثور: « نیاکان ما آن را جادو می نامیدند و شما آن را علم می خوانید. من از جایی می آیم که هر دوی آن ها یکی هستند.»
این جمله می تواند در مورد بیشتر پیشرفت های علمی که رخ داده اند گفته شود. در تجارت، این جمله در مورد کمپانی های خوش شانس گفته می شود، شرکت هایی که موفقیت شان بیشتر از طریق شانس خوبشان بوده تا کار سختشان. برای نقل قول از کسی که فیلسوفانه تر از ثور نظر می دهد می توان گفت: « شانس وقتی اتفاق می افتد که فرصت و آمادگی همزمان نزد تو می آیند.»

۶- مرد شگفت انگیز: « من داخل اتاقم ماندم و مثل یک خوره علم، فقط درس خواندم. پانزده سال گذشت و اکنون من یکی از بزرگترین مغزهای دنیا در قرن ۲۱ هستم.»
داستان های موفقیت آمیز زیادی در کالج یا دبیرستان وجود دارند که نشان می دهند این افراد بیشتر آموزش خود را با تجربه کردن بدست آورده اند، هر چند تحصیل خوب به شما نظم می دهد. همچنین داستان های زیادی درباره کارآفرینانی وجود دارد که تعطیلات آخر هفته شان را در خانه مانده اند و آنقدر تلاش کرده اند تا بتوانند به یک رهبر و شخصی خلاق در قرن ۲۱ تبدیل شوند.

۷- سوپرمن: « قهرمان یک فرد معمولی است که قدرت و پشتکار را در روح خویش پیدا می کند تا بر مشکلات پیروز شود.»
در زندگی، شما به مشکلات بر می خورید در کار هم همینطور. چیزی که ابرقهرمان ها و
کارآفرین ها را خاص می کند توانایی گذر از موانع برای رسیدن به اهدافشان است. همانطور که سوپرمن در برابر لکس لوتر تسلیم نمی شود، کارآفرینان هم با پذیرفته نشدن طرح هایشان کوتاه نمی آیند. با گذر از چالش ها، کارآفرینان و ابرقهرمان ها، هر دو موفق می شوند به هدفشان برسند.

۸- عمو بن: « قدرت زیاد مسئولیت بیشتری هم می آورد.»
چیزی که بارها در کتاب های کامیک دیده ایم. قدرت زیاد، توانایی کنترل و تسلط روی دیگران را می آورد. چیزی که قهرمان ها و رهبران را شاخص می کند توانایی آن ها در الهام بخشی به افراد است.

۹- گرین هورنت: « این که قرار است روزی بمیرید ترسناک نیست اینکه از لحظه اول شانس زندگی کردن نداشته باشید ترسناک است.»
زمان های خارج از کار و استراحت تان را مشغول تفریح و لمس جامعه از نزدیک باشید. نیازی نیست دور دنیا بچرخید و در ورزش ها حرفه ای باشید تا بگوییم “زندگی کرده اید”. در عوض کارهای کوچکی که شما را خوشحال می کنند انجام دهید و با نیروی محرکه ای که می گیرید از زندگی تان لذت ببرید.

۱۰- فلش: « زندگی به ما هدف نمی دهد. ما به آن هدف می دهیم.»
همه چیز را با هدف انجام دهید. شرکت های موفق به خاطر پول، یا تسلط به صنعت شروع به کار نکردند. همانند ابرقهرمان ها، شرکت ها هم می خواهند مشکلی را حل کنند و زندگی مردم را بهتر کنند و البته آن را با اشتیاق انجام می دهند. هر حرکتی هدفی دارد، و شما کسی هستید که باید هدف را مشخص کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی