اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

استیون اسپیلبرگ هم فیلم ابرقهرمانی می‌سازد

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۴۷ ب.ظ

 استیون اسپیلبرگ بالاخره تصمیم گرفت برای تهیه و کارگردانی نسخه سینمایی یکی از ابرقهرمان‌های کتاب‌های مصور دی سی پای میز مذاکره بنشیند. کارگردان پرکار امریکایی و کمپانی فیلمسازی‌اش «آمبلین انترتینمنت» در یک همکاری مشترک با استودیو برادران وارنر، فیلم اکشن-ماجراجویی «بلک‌هاوک» را تهیه و تولید خواهند کرد. اسپیلبرگ قصد دارد خودش این فیلم ابرقهرمانی را کارگردانی کند.

فیلمساز برنده اسکار به تازگی فیلم اقتباسی «بازیکن شماره یک آماده» را بر پرده داشته است. این فیلم فانتزی، علمی-تخیلی که بر اساس کتابی به همین نام مقابل دوربین رفته، از اواخر مارس گذشته توسط پخش وارنرها در سینماهای دنیا اکران شده و بیش از 476 میلیون دلار در گیشه دنیا فروش کرده است.

به نوشته ورایتی، فیلمنامه «بلک‌هاوک» (Blackhawk) را دیوید کوپ نوشته است. او و اسپیلبرگ تا امروز در کلان‌فیلم‌هایی مانند «پارک ژوراسیک»، «دنیای  گمشده»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه شیشه‌ای» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

کارگردان 71 ساله امریکایی درباره همکاری جدیدش با وارنرها ابراز خوشحالی کرده و گفته: «آنها در هر کاری که انجام می‌دهند ترکیبی از شور و علاقه و حرفه‌ای‌گری را به ارمغان می‌آورند و ید طولایی در ساخت فیلم‌های این ژانر دارند.» پخش جهانی «بلک‌هاوک» بر عهده برادران وارنر خواهد بود.

این شخصیت داستانی اولین بار در سال 1941 توسط «کوالیتی کمیکز» به دنیای ابرقهرمان‌ها معرفی شد و سال 1957، امتیازش در اختیار دی سی کمیکز قرار گرفت. بلک‌هاوک رهبر اسکادرانی به همین نام است. این گروه خلبانان نخبه در جنگ جهانی دوم جنگیده‌اند.

اسپیلبرگ این روزها در تدارک آماده‌سازی فیلم پنجم «ایندیانا جونز» است که به عنوان پروژه بعدی‌اش مقابل دوربین خواهد رفت. اما کارگردان برنده اسکار به قدری پرمشغله است که بعد از پایان این پروژه بلافاصله به سراغ کارگردانی فیلم سینمایی «داستان وست ساید» خواهد رفت و تازه بعد از آن، پروژه ابرقهرمانی «بلک‌هاوک» را مقابل دوربین خواهد برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی