اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۱۵ ویژگی سرویس آمازون پرایم

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

 آمازون پرایم سرویس اشتراکی آمازون است که کاربران با عضویت در آن می‌توانند از تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوند. در این گزارش به هر آنچه لازم است در مورد آمازون پرایم بدانید می‌پردازیم.

آمازون همین حالا هم به‌عنوان گنجینه‌ای از قیمت‌های بسیار مناسب برای محصولات مختلف شناخته می‌شود. اگر شما به دنبال قیمت‌هایی بهتر هستید، می‌توانید با صرف مبلغ ۹۹ دلار در هر سال، به عضویت سرویس آمازون پرایم درآیید. ارسال دوروزه‌ی کالا یکی از ویژگی‌های اساسی سرویس یادشده است.

.

اما پرایم مزایای دیگری هم دارد. به‌عنوان مثال آمازون در سال گذشته برای افرادی که تمایلی به پرداخت هزینه‌ی ۹۹ دلاری پرایم ندارند، یک پیشنهاد ویژه اضافه کرد. حالا اگر شما فقط بخواهید به محتوای اصلی که از طریق آمازون ویدیو ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشید؛ کافی است مبلغ ۸.۹۹ دلار برای هر ماه پرداخت کنید. علاوه بر این می‌توانید هزینه‌ی سرویس پرایم را به‌صورت ماهانه (۱۰.۹۹ دلار برای هر ماه) بپردازید. البته در شرایطی که بخواهید سیکل پرداخت ماهانه را به مدت یک سال یا بیشتر ادامه دهید، مسلما استفاده از روش پرداخت ۹۹ دلاری سالانه گزینه‌ی بهتری خواهد بود؛ اما در صورتی که بخواهید در فصل تعطیلات از ارسال رایگان کالا بهره ببرید یا سریال و فیلم‌های مورد علاقه‌تان را فقط به مدت یک یا دو ماه تماشا کنید، استفاده از روش پرداخت ماهیانه برای شما بهتر است.

۱۱ جولای روز آمازون پرایم است و آمازون در این روز انواع مختلفی از پیشنهادات ویژه را به کاربران سرویس یادشده ارائه می‌دهد. ثبت نام در پرایم تا قبل از سه‌شنبه، مزایایی برای کاربران به دنبال خواهد داشت. 

هم‌اکنون زمان بسیار خوبی است که از دوره‌ی آزمایشی ۳۰ روزه‌ی رایگان آمازون پرایم استفاده کنید؛ زیرا این سرویس علاوه بر خدمات ارسال رایگان کالا و ارائه‌ی ویدیو، سرویس‌های دیگری هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا ۱۵ مزیت عضویت در سرویس آمازون پرایم را با هم مرور کنیم.

۱ - پنجاه درصد تخفیف در خرید گوشی‌های آنلاک

آمازون پرایم تخفیف‌هایی برای یک سری از گوشی‌های آنلاک در نظر می‌گیرد. اعضای پرایم می‌توانند برخی از گوشی‌های خاص اندروید را با ۵۰ درصد (در برخی موارد حتی بیشتر از ۵۰ درصد) تخفیف پیش‌خرید کنند. اما نکته‌ی منفی در این مورد این است که برای بهره بردن از این تخفیف‌ها، تبلیغاتی روی صفحه‌ی قفل گوشی‌های مذکور به نمایش درخواهد آمد؛ دقیقا همانند تبلیغاتی که آمازون تحت عنوان «پیشنهادات ویژه» در کیندل به نمایش درمی‌آورد. برای جلوگیری از به نمایش درآمدن این نوع تبلیغات باید گوشی مورد نظرتان را با قیمت اصلی خریداری کنید.

اگر تبلیغات یادشده برای شما اهمیتی ندارند، بد نیست بدانید که آمازون ماه گذشته تعداد گوشی‌هایی را که با این تخفیف به فروش می‌رسند، افزایش داده است. از جمله گوشی‌هایی که در این لیست وجود دارند می‌توان به نوکیا ۶، موتو ای ۴ و سه مدل از گوشی‌های ساخت کمپانی آلکاتل اشاره کرد. اعضای سرویس پرایم از ۵۰ دلار تخفیف برای خرید هر یک از این گوشی‌ها بهره خواهند برد. بدین ترتیب قیمت گوشی هوشمند نوکیا ۶ به ۱۸۰ دلار، آلکاتل A50 به ۱۰۰ دلار و آلکاتل A30 پلاس به ۸۰ دلار کاهش پیدا می‌کند. در این سرویس گوشی آلکاتل آیدل ۵ اس با ۸۰ دلار تخفیف به فروش خواهد رسید و بنابراین قیمت این محصول برای کاربران پرایم ۲۰۰ دلار خواهد بود. گوشی جدید موتو ای ۴ نیز برای کاربران آمازون پرایم با تخفیف ۳۰ دلاری به قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

۲- سفارش آیتم‌های ارائه‌شده در سرویس پرایم با استفاده از الکسا

Amazon Echo

بلندگو‌های آمازون اکو و سایر دستگاه‌هایی که به دستیار شخصی آلکسا مجهز شده‌اند، هم‌اکنون در بین کاربران محبوبیت زیادی دارند و استفاده از آن‌ها نیز آسان است. البته شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها، کالای مورد نظرتان را در فروشگاه آمازون سفارش دهید. علاوه بر امکان سفارش مجدد کالاهایی که قبلا آن‌ها را خریداری کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از آمازون اکو، اکو دات، اکو شو یا پرتابل اکو، تمامی آیتم‌های ارائه‌شده در سرویس پرایم را نیز سفارش دهید.

۳- بیست درصد تخفیف در بازی‌های ویدیویی

آمازون پرایم - بازی

اعضای پرایم در سال قبل از یک قابلیت جدید بهره‌مند شدند. شما می‌توانید در دو هفته‌ی اول شروع فروش بازی‌های رایانه‌ای یا با پیش‌خرید آن‌ها پیش از عرضه‌ی عمومی، از ۲۰ درصد تخفیف بهره ببرید. از آنجا که این تخفیف‌ها هنگام پرداخت اعمال می‌شوند، حتی نیاز نیست نسبت به استفاده از آن‌ها فکر کنید. البته باید اشاره کنیم که این شرایط فقط برای کپی‌های فیزیکی بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد و دانلود‌های دیجیتال شامل این تخفیف نمی‌شوند.

هم‌اکنون با عضویت در پرایم می‌توانید از سرویس توییچ پرایم نیز استفاده کنید. توییچ‌ پرایم تخفیف‌هایی برای بازی‌هایی که تازه منتشر شده‌اند و نیز پیش‌خرید بازی‌ها در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، با استفاده از این سرویس می‌توانید بخشی از بازی‌های مورد نظرتان را به‌صورت رایگان اجرا کنید. از دیگر مزایای توییچ پرایم می‌توان به نمایش نیافتن تبلیغات، یادداشت‌های سفارشی، رنگ و مدل‌های ویژه در چت و عضویت رایگان در یک کانال در هر ماه اشاره کرد.

۴- استریم نامحدود محتوا در پرایم ویدیو

امازون ویدیو

احتمالا از سرویس مشابه نت‌فلیکس آمازون موسوم به پرایم ویدیو مطلع‌ هستید. این سرویس برنامه‌های اصلی چون ترنسپرنت، بوش و موتزارت در جنگل و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین ستاره‌های دوران یعنی فاجعه را تولید کرده است. شما می‌توانید در سرویس یادشده این برنامه‌ها را تماشا کنید. علاوه بر این، در پرایم ویدیو تعداد بسیار زیادی برنامه‌ی ویدیویی دیگر در دسترس کاربران این سرویس است که می‌توان آن‌ها را تقریبا از طریق هر دستگاهی و نیز از طریق نسخه‌ی تحت وب استریم کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم ،کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ۸.۹۹ دلار برای هر ماه در سرویس پرایم ویدیو آمازون عضو شوند. البته باید توجه داشته باشید که با این نوع اشتراک در سرویس یادشده از امکان ارسال دوروزه‌ی کالا بهره‌مند نخواهند شد.

۵- تماشای ویدیو بدون استفاده از وای‌فای

استریم بدون وای فای

اگر امکان دسترسی به خدمات اینترنتی اپراتورهای موبایل دارید، از این پس اتصال وای‌فای برای استریم محتوا روی گوشی‌های موبایلی الزامی نخواهد بود. این ویژگی برای کاربرانی که در اتوبوس یا قطار هستند بسیار مناسب است. درهرحال اگر شما از پلن‌های نامحدود دیتا استفاده نمی‌کنید، باید به نرخ مصرف بالای حجم اینترنتی خود در هنگام استریم ویدیو توجه داشته باشید؛ بسته به تنظیمات کیفیت پخش محتوا، برای تماشای هر ساعت ویدیو به‌طور متوسط ۵.۸ گیگابایت داده مصرف خواهد شد و مسلما اگر حجم بسته‌ی اینترنتی شما ۲ گیگابایت باشد، این روش برای تماشای ویدیو چندان برای شما بهینه نخواهد بود. البته در اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی می‌توانید برای مصرف داده محدودیت تعیین کنید تا در شرایطی که حجم مصرفی دستگاه به حد خاصی رسید، پیام هشدار مناسب به شما نمایش داده شود.

۶- دانلود ویدیو روی موبایل

دانلود ویدیو

یک گزینه‌ی دیگر برای صرفه‌جویی در مصرف داده‌ در موبایل، این است که ابتدا ویدیوهای مورد نظر را با وای‌فای خانگی دانلود و سپس آن‌ها را در حالت آفلاین مشاهده کنید. در سرویس آمازون پرایم شما می‌توانید با فشردن دکمه‌ی Download محتوای مورد نظرتان را دانلود کنید و هر زمان که مایل بودید، بدون نیاز به اینترنت آن‌ها را تماشا کنید.

۷- دریافت موزیک‌ رایگان از طریق پرایم

prime music

آمازون نمی‌خواهد در حوزه‌هایی که گوگل، اپل و مایکروسافت در آن فعالیت دارند از قافله عقب بماند. بنابراین این شرکت سرویس پرایم موزیک را ساخته است. پرایم موزیک همان‌طور که از نامش پیدا است، یک سرویس استریم موسیقی است که برای رقابت با سرویس‌هایی چون اسپاتیفای یا پاندورا پا به میدان گذاشته. مسلما در صورتی که عضو سرویس پرایم باشید، می‌توانید از این سرویس به‌طور رایگان استفاده کنید. مشکل پرایم موزیک این است که فقط حدود ۲ میلیون قطعه‌ی موسیقی در این سرویس منتشر شده است.

آمازون موزیک آنلیمیتد یک نمونه‌ی جایگزین برای بسیاری از کالاهای رقیب ارائه‌شده به بازار و شامل ده‌ها میلیون آیتم است. برای استفاده از این سرویس باید مبلغ ۰.۹۹ دلار برای چهار ماه اول پرداخت کنید و سپس هزینه‌ی ماهانه برای اعضای آمازون پرایم به ۷.۹۹ دلار و برای سایر کاربران به ۹.۹۹ و نهایتا برای دارندگان دستگاه‌های آمازون اکو به ۳.۹۹ دلار  افزایش خواهد یافت. علاوه بر این یک پلن خانوادگی در این سرویس ارائه می‌شود که با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار در هر ماه شش نفر می‌توانند از خدمات پرایم موزیک استفاده کنند. در تمامی پلن‌های سرویس مورد بحث می‌توانید از دوره‌ی ۳۰ روزه‌ی رایگان نیز بهره ببرید.

 ۸- اشتراک‌گذاری پرایم

شما می‌توانید عضویت پرایم را با یک شخص بالغ دیگر که با وی در یک خانه‌ زندگی می‌کنید (یا با ۴ نفر از کودکان خود که حساب کاربری آمازون ندارند) به اشتراک بگذارید. پیش از این اعضای پرایم می‌توانستند عضویت خود را با چهار کاربر دیگر تقسیم کنند؛ اما آمازون این امکان را غیر فعال کرد. علاوه بر این کاربران پرایم می‌توانند سرویس آمازون ویدیو را با همان افراد به اشتراک بگذارند. با استفاده از این ویژگی اعضای یک خانواده می‌توانند خرید‌های خود را از دیگر اعضا مخفی نگه دارند و این مورد برای فصل تعطیلات یا خرید هدیه می‌تواند بسیار کاربردی باشد. علاوه بر این اعضای لینک شده به اشتراک پرایم می‌توانند از سرویس ارسال دوروزه‌ی کالا استفاده کنند.

برای اشتراک‌گذاری پرایم می‌توانید به مسیر Manage Your Content and Devices > Settings tab > Households and Family Library > Invite an Adult مراجعه کنید.

۹- دسترسی سریع‌تر به پیشنهادات 

پیشنهادات ویژه پرایم

اعضای پرایم می‌توانند ۳۰ دقیقه زودتر از سایر کاربران به پیشنهاد ویژه‌ی آمازون دسترسی داشته باشند. این امکان تحت عنوان «دسترسی زودهنگام پرایم» شناخته می‌شود.

۱۰- مطالعه

مطالعه

اگر یک دستگاهِ آمازون کیندل دارید یا اپلیکیشن کیندل را روی دستگاه‌های دیگر نصب کرده‌اید و همچنین عضو پرایم هستید، امکان دسترسی به کیندل‌ فرست (kindle First) برای شما فراهم است. در این سرویس می‌توانید ماهانه ۴ تا ۶ کتاب انتخاب‌شده توسط ویراستاران آمازون را پیش‌خرید کنید که یکی از این کتاب‌ها برای شما رایگان خواهد بود. همچنین با ثبت‌نام برای دریافت ایمیل ماهانه هیچ پیشنهادی ویژه‌ای را از دست نخواهید داد. 

کاربران پرایم در آمریکا می‌توانند با بهره بردن از پرایم ریدینگ به کتاب‌ها، مجلات، کمیک‌بوک‌ها و ... منتخب به‌صورت نامحدود دسترسی داشته باشند.

کسانی که از سخت‌افزار ساخت آمازون استفاده می‌کنند، می‌توانند به کتابخانه‌ی اهدایی مالکان نیز دسترسی داشته باشد. این یعنی می‌توانید از بین ۸۰۰ هزار کتاب، آیتم‌های مورد نظرتان را امانت بگیرید و آن‌ها را مطالعه کنید.

۱۱- آمازون خانواده

آمازون خانواده

افرادی که صاحب فرزند هستند و اشتراک پرایم دارند، می‌توانند در سرویس آمازون فمیلی ثبت‌نام کنند. والدین می‌توانند از تخفیف‌هایی تا ۲۰ درصد بهره ببرند و علاوه بر این، برای خرید لوازم مخصوص کودکان، کوپن‌های اختصاصی دریافت کنند.

۱۲- پرایم دانش آموزان

amazon student

اگر در حال تحصیل هستید، آمازون پرایم دانش‌ آموزان برای شما بسیار مفید است. شما می‌توانید به مدت ۶ ماه از این سرویس به‌صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن‌ هم از تخفیف ۵۰ درصدی بهره ببرید و این یعنی سالانه فقط ۵۰ دلار برای پرایم پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این با دعوت هر دانش‌آموز، ۱۰ دلار به شما تعلق خواهد گرفت.

 ۱۳- ارسال کالا در همان روز ثبت سفارش

تحویل فوری کالا

هم‌اکنون کاربران پرایم در بیش از ۵۰۰۰ شهر برای خرید‌های بالاتر از ۳۵ دلار می‌توانند از سرویس تحویل کالا در روز سفارش، برای بیش از یک میلیون کالا استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و نهایتا همان روز آن را دریافت کنید. 

در بسیاری از این شهرها کاربران پرایم می‌توانند از سرویس تحویل خیلی فوری آمازون استفاده کنند و تنها در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند. البته این سرویس بیشتر به لوازم خانگی و سرویس‌های تهیه‌ی غذای محلی محدود شده است. کاربران جدید پرایم می‌توانند با اعمال کد 10PRIMENOW در اولین سفارش خود ۱۰ دلار تخفیف بگیرند.

۱۴- آمازون پرایم ری‌لود

prime reload

 

اگر عضو پرایم هستید و به‌طور مکرر از آمازون خرید می‌کنید، سرویس آمازون پرایم ری‌لود را در نظر داشته باشید. با استفاده از این سرویس می‌توانید مبلغی به کارت‌های هدیه آمازون اضافه کنید و تا ۲ درصد مبلغ خریدهایی را که از طریق این کارت‌ها انجام می‌شوند، دریافت کنید. با استفاده از این سرویس می‌توان روزانه تا سقف ۱۹۶ دلار در خریدها صرفه‌جویی کرد.

آمازون پرایم ری‌لود اواسط ماه ژوئن معرفی شد و باید توجه داشته باشید که این سرویس به‌صورت محدود فعال خواهد بود. پس بهتر است تا جایی که می‌توانید از مزیت‌های آن بهره ببرید.

۱۵- آمازون اسمایل

amazon smile

این سرویس مختص آمازون پرایم نیست؛ اما با آمازون اسمایل می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ۰.۵ درصد از مبلغ خرید هر کالای واجد شرایط به مؤسسات خیریه منتخب شما تعلق خواهد گرفت. برای استفاده از این سرویس باید به آدرس smile.Amazon.com مراجعه و خریدهای خود را از طریق این بخش ثبت کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی