اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شبکه جهانی هدهد HD شد

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ

امروز طی مراسمی در ساختمان مرکزی شبکه هدهد با حضور تعدادی از کودکان و نوجوانان و احسان حلمی (مدیر مجموعه شبکه های هدهد) رسما پخش این شبکه با کیفیت HD آغاز شد.
به گزارش رسیده،این شبکه هم اکنون با دو کیفیت HD و SD قابل دریافت است.
شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی(مدظله العالی) راه اندازی شده است.

شبکه هدهد که توسط دفتر آیت الله سیستانی (مدظله العالی) راه اندازی شده و از طریق ماهواره فعالیت می‌کند، در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ‌های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته است و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است.
وب سایت شبکه هده
د http://www.hodhodfarsi.tv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی