اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

عصر پادشاهان؛ معرفی بازی Age of Empires: World Domination

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

حدودا دو سال پیش بود که مایکروسافت، از نقشه هایش برای احیای فرنچایز کلاسیک Age of Empires در پلتفرم موبایل پرده برداشت. غول نرم افزاری سال گذشته وظیفه این کار را به استودیوی KLab Global سپرد، و توسعه بازی جدید این سری با نام فرعی World Domination برای سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون از همان زمان کلید خورد.

امروز و پس از انتظاری طولانی، بالاخره Age of Empires: World Domination برای دستگاه های اندرویدی و iOS منتشر شد تا کاربران موبایل بتوانند از تجربه یک استراتژی ریل تایم ناب و بی نظیر لذت ببرند.

Age of Empires همیشه از قواعد سبک استراتژی ریل تایم پیروی می کرده و در World Domination هم همین مسیر را پیش گرفته. مثل رویه سابق، در این بازی هم می توانید از میان هشت تمدن باستانی یکی را برگزیده و امپراتوری خود را از دوران قدیم تا عصر تکنولوژی ادامه دهید.

بیش از صد قهرمان تاریخی مثل ژاندارک، شاه آرتور، نات بزرگ و ... در بازی حضور دارند که می توانید از کمک آنها برای رهبری امپراتوری خود بهره ببرید. قاعده بازی هم نسبت به نسخه های گذشته دست نخورده باقی مانده و هنگام شروع، اولین کاری که باید انجام دهید جستجوی نقشه برای یافتن دشمنانی است که در گوشه و کنارش کمین کرده اند.

در World Domination بازیکنان می توانند با یکدیگر تشکیل اتحاد داده تا راحت تر بر دشمنان غلبه کنند. مثل همیشه امکان چینش ساختمان ها و تجهیزات دفاعی و ارتقای ارتش را هم در نسخه جدید بازی در اختیار دارید.

 

نکته بسیار عجیب در مورد World Domination، عدم عرضه نسخه ویندوزفونی آن است و مایکروسافت هم تاکنون در مورد انتشار بازی برای پلتفرم اختصاصی اش سخنی به میان نیاورده.

Age of Empires جدید را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. بازی هنوز به صورت جهانی عرضه نشده و دانلودش تنها برای کاربران کشورهای خاصی میسر است، بنابراین اگر موفق به دانلود بازی نشدید باید اندکی منتظر انتشار بین المللی بازی بمانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی