بررسی شعار تبلیغاتی "سروشی شو" و "من سروشی ام" پیام رسان سروش
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ق.ظ
روابط عمومی و تبلیغات صنعت نوپای ایرانی است آنهم در زمینه تبلیغات مارکتینگ فضای مجازی بررسی شعار تبلیغاتی "سروشی شو"/ یا "من سروشی ام" پیام رسان سروش که گام اولی در تبلیغات محبوب سازی این پیام رسان است می تواند راهگشا و کلیدی باشد
ویژگی های شعار تبلیغاتی:
- هویت سازی ایرانی پیام رسان سروش
- حمایت از تولید و اشتغال ایرانی
- ایجاد افتخار ملی
ویژگی هایی که لازم است در تبلیغ این پیام رسان و شعارهای آتی به آن پاسخ داده شود
- قدرت پشتیبانی، سرعت هاستینگ سروش
- امنیت اطلاعات کاربران در یک پیام رسان داخلی و پاسخ به شائبه و شایعه چرایی عدم اعتماد به بارگزاری اطلاعات در یک پیام رسان ایرانی