اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دومین بازی رایانه‌ای مرکز ساخت بازی‌های رایانه‌ای نیروی هوایی ارتش منتشر شد .
به نقل از روابط عمومی نهاجا، این بازی رایانه‌ای که «صاعقه» نام دارد هم اکنون به طور رایگان در فروشگاه دیجیتالی کافه بازار در دسترس علاقمندان به بازی های هوایی و همچنین دفاع مقدس قرار گرفته است و در سبک (shoot 'em up) ساخته شده است.
این بازی روایتگر تعدادی از حساس ترین و بزرگ ترین عملیات های انجام شده توسط تیزپروازان نیروی هوایی در طول 8 سال دفاع مقدس است.

 بنا بر این گزارش، حمله شهید عباس دوران به قلب بغداد، بمباران پایگاه های هوایی عراق آنهم به فاصله دو ساعت از اولین حمله صدام به ایران، نابودی تاسیسات نظامی و... که با هدف متوقف کردن ماشین نظامی عراق انجام شد از جمله مواردی است که در قالب مراحل مختلف بازی طراحی شده است.
کنترل ساده، گرافیک زیبا، گیم پلی جذاب و روان، استفاده از سبک محبوب (shoot'em up) در کنار روایت عملیات های بی نظیر نیروی هوایی و همچنین معرفی خلبانان حاضر در صحنه واقعی نبرد از ویژگی های برجسته این بازی به شمار می روند.
گفتنی است، قابلیت ارتقای جنگنده امکان دیگری است که بازیکن می تواند با ورود به آشیانه و استفاده از امتیازات بدست آمده در بازی، آن را به کار بگیرد و با هواپیمای مجهزتری به نبرد با نیروهای اشغالگر بعثی بپردازد.
 در این بازی صحنه شهادت خلبان شهید عباس دوران بازسازی شده است و بازیکن بلافاصله پس از نصب و ورود به بازی با آن روبرو خواهد شد. علاوه بر این، با آپدیت هایی که تیم سازنده برای این بازی در نظر گرفته است، به تدریج مراحل بیشتری به آن افزوده خواهد شد و بازیکنان همچنان این امکان را خواهند داشت که درتعداد دیگری از  عملیات های حساس و نفس گیر، همراه با عقابان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش به قلب نیروهای اشغالگر یورش ببرند.
شایان ذکر است پس از انتشار بازی اندروید شکارچی و استقبال خوب مخاطبان، مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا اقدام به تولید بازی صاعقه ویژه پلتفرم اندروید کرد که این محصول نیز همانند بازی قبل به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم عزیز ایران قرار گرفته است.
حضور فرهاد بشارتی از بازیگران سینما و تلویزیون برای صداپیشگی و دوبله بازی صاعقه از دیگر ویژگی های این محصول اندرویدی به شمار می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی