اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بازی رایانه ای ارتش‌های فرازمینی

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

سبک: تیراندازی اول شخص

سازنده: شرکت راسپینا
ناشر: نامشخص
پلتفرم: PC
اواخر سال 94 پیش نمایش یک بازی جدید ایرانی بسیاری از بازی خورها را شگفت زده کرد. بازی
ارتش‌های فرازمینی اکنون جزو بازی‌های انگشت‌شمار ایرانی است که از نظر گرافیکی تنه به تنه بازی‌های غربی می‌زند. ظاهر بازی واقعا دیدنی و جذاب است و مدل‌سازی و رنگ‌آمیزی آن با استادی صورت گرفته است.

این بازی که در سبک شوتر اول شخص کار شده، به آینده‌ای نسبتا دور می‌پردازد؛ آینده‌ای که در آن بر سر انرژی‌های نویافته جنگ در گرفته و ایران هم جزو ابرقدرت‌های کاشف این انرژی است. گروهی برای انجام ماموریت به یک سیاره غریبه اعزام می‌شود.

بیشتر زمان بازی در پالایشگاه فضایی رخ می‌دهد، اما مراحلی هم در صحرا وجود دارد که به زیور معماری باستانی هخامنشی مزین شده است. راسپینا قصد دارد در پس داستان اکشن بازی، پیامی صلح‌جویانه و انزجار از جنگ‌ستیزی را به نمایش بگذارد. موسیقی بازی قرار است درون‌مایه‌ای هیجان‌انگیز داشته باشد و با دموی نمایش داده شده، پیشاپیش بدون اغراق، می‌توان روی کار عالی گویندگان (همچون آقای والی‌زاده) حساب کرد. دوبله نسخه انگلیسی بازی نیز توسط گویندگان شبکه‌های بین‌المللی صدا و سیما کار شده است.
ارتش‌های فرازمینی که در سال 2013 موفق به کسب عنوان برترین بازی مستقل جهان از دید مخاطبان سایت indiedb شد،

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی