اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رهبر معظم انقلاب:

مبارزه با استکبار، مبارزه با نظام سلطه تعطیل پذیر نیست. این جزو کارهای ما است، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است...، آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است... مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست، تکلیفش کاملاً روشن است و خودتان را آماده کنید برای ادامه مبارزه با استکبار. (در دیدار جمعی از دانشجویان در بیستم تیر ۱۳۹۴)

کتاب " بار دیگر نادر" روایتی است از حماسه علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی و همرزمانش در نبرد مستقیم با استکبار. 

قاسم یا حسینی نویسنده کتاب می گوید: در این کتاب، برای نخستین‌‌بار از خاطرات شفاهی به صورت گسترده و همه جانبه استفاده و زندگی شهید نادر مهدوی را از ابتدای تولد تا هنگام شهادت و پس از شهادت بررسی کرده‌ام؛ که در این بررسی از خاطرات شفاهی برادر، دوستان و هم‌رزمان آن شهید استفاده کردم.

یاحسینی درباره ویژگی‌های کتاب «بار دیگر نادر» توضیح داد: استفاده از اپلیکیشن واقعیت افزوده، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب است. حدود ۱۶ فیلم یک تا سه دقیقه‌ای در کتاب گنجانده شده است و مخاطب می‌تواند با گرفتن تلفن همراه یا تبلت خود روی برخی حروف مشخص شده، فیلم‌های مرتبط با آن موضوع را ببیند.

یاحسینی با بیان این‌که به عنوان تاریخ‌نگار پس از رئیسعلی دلواری، شهید مهدوی را یکی از بزرگترین قهرمانان از میان مردم شهر بوشهر در مبارزه با استکبار جهانی می‌دانم، ادامه داد: او در سال ۱۳۶۶ (۲۰ مهرماه) در جریان مقابله به مثل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، به شهادت رسید. بنابراین، اسنادی که در نشریات و آرشیو‌های متعدد خارجی در این باره وجود دارند، قطعا قابل توجه‌ است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی