اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دیروز در بازدید از مرکز رسانه های دیجیتال این وزارتخانه با بیان این مطلب افزود: حمایت از حقوق پدیدآورندگان یکی از بخش هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، در غیر این صورت اقتصاد فرهنگ و هنر در فضای مجازی در معرض خطر است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه معاونت ها و سازمان ها و ادارات کل این وزارتخانه باید خود را با دنیای جدید دیجیتال وفق دهند و در فضای جدید فعالیت ها و اقدامات خود را پیش ببرند.
صالحی ادامه داد: پدید آوردن زیرساخت ها از دیگر موضوعاتی است که مرکز رسانه های دیجیتال ضرورت دارد به آن توجه کند و بر ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوزها و خدمات رسانی این وزارتخانه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی تمرکز داشته باشد.
وی با اشاره به صیانت از آثار پدیدآورندگان در حوزه های فرهنگی و هنری ادامه داد: اینکه فضای سالم مجازی را به گونه هایی ایجاد کرد تا فرصت های آن بیش از تهدیدها باشد از موضوعات قابل ملاحظه ای است که این مرکز باید بر آن توجه بیشتری داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی