اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

آکادمی فروش، نتایج یک تحقیق که درباره درآمدزایی از اینستاگرام است را منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از آکادکی فروش، آمارهای رسمی نشان می دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام بالغ بر ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان و حدود ۲۰ میلیون کاربر در ایران دارد. کاربرانی که روزانه به طور متوسط ۱۲ دقیقه و ۵۱ ثانیه از وقت خود را در این شبکه اجتماعی سپری می کنند. از این رو اینستاگرام می تواند پیشنهادی وسوسه کننده برای تبلیغات کم هزینه هر کسب و کاری باشد و در این زمینه چه کسانی بهتر از اینفلوئنسرها؟

در این مقاله می خواهیم بر اساس پژوهش های انجام شده در آکادمی فروش، به معرفی ۹ تن از اینفلوئنسرهای ایرانی، زمینه فعالیت آن ها و میزان درآمد آن ها از هر یک از پست های اینستاگرام خود بپردازیم.

محمد امین کریم پور

mohamadaminkarimpor

حوزه کاری: طنزپرداز

تعداد فالوور: ۱٫۶ میلیون نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (video): 8 میلیون تومان

محسن ایزی

iz.mohsen

حوزه کاری: طنزپرداز

تعداد فالوور: ۱٫۲ میلیون نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (video): 6 میلیون تومان

عرفان علیرضایی

erfanalirezai

حوزه کاری: طنزپرداز

تعداد فالوور: ۱٫۱ میلیون نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (video): 6 میلیون تومان

شبنم شاهرخی

shabnamshahrokhi

حوزه کاری: ورزش

تعداد فالوور: ۴۵۲ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (post): 16 میلیون تومان

سید احمد معین شیرازى

picassomo

حوزه کاری: طنزپرداز

تعداد فالوور: ۲۲۶ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (post): 16 میلیون تومان

صبا صفری

sabaasafari

 حوزه کاری: سبک زندگی

تعداد فالوور: ۱۹۸ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (event): 5 میلیون تومان

بهار اسلامی

fashionsandwichbybahar

حوزه کاری: مد و پوشاک

تعداد فالوور: ۱۵۳ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (event): 3 میلیون تومان

شهرزاد آسمی

shaziasm

حوزه کاری: سبک زندگی

تعداد فالوور: ۱۰۰ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (post): 1.5 میلیون تومان

محمدرضا زینلی

zeinali1994

حوزه کاری: برنامه نویس

تعداد فالوور: ۱۰۰ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (post): 2 میلیون تومان

محمدرضا ماندنی

maandani

حوزه کاری: عکاسی

تعداد فالوور: ۹۴ هزار نفر

قیمت هر پست اینستاگرام (post): 2 میلیون تومان

نمودار زیر رابطه بین تعداد فالوورهای هر یک از این ۹ اینفلوئسر و قیمت هر پست وی را نشان می دهد. در این تصویر، نمودار میله ای به همراه اعداد سمت راست، مربوط به قیمت هر پست اینستاگرام و نمودار خطی به همراه اعداد سمت چپ نیز نشان دهنده تعداد فالوورها هستند.


 

همانطور که مشخص است، به جز شبنم شاهرخی و معین شیرازی رابطه بین قیمت و تعداد فالوورهای تا حدودی رابطه ای معنادار است. با کاهش تعداد فالوورها، هزینه تبلیغات نیز کاهش پیدا می کند. در مورد شاهرخی و شیرازی نیز احتمالا این تفاوت قیمت با سایرین به دلیل شهرت آن ها در زمینه ورزشی و در ابعاد بین المللی است.

نظرات (۱)

منم می خوام پادشاه بشم شدنیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی