اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سومین دوره از مسابقه استعدادیابی اعجوبه‌های ایرانی به همت آپارات از دیروز (۱۸ آذر) با داوری سروش صحت، پرواز همای، احسان کرمی و اشکان خطیبی آغاز به کار کرد.
به گزارش رسیده،اعجوبه‌های ایرانی ۹۶ در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار خواهد شد و داوران بلافاصله بعد از دریافت آثار مردمی، شروع به بازبینی و داوری ویدیوهای ارسالی خواهند کرد.
اعجوبه‌ها یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال ۹۳ برگزار شد. این رویداد بزرگ در تمامی دوره‌های خود در سطح کشوری برگزار شده و هدف اصلی آن کشف و معرفی استعدادهای ناب ایرانی است. استعدادهایی که شاید بتوانند از دل این رویداد، فرصت بروز و ظهور پیدا کرده و توانمندی‌های خود را به شکل مؤثرتری معرفی کنند.
اعجوبه‌ها علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای نو، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگان احتمالیش در نظر گرفته است.
سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش،کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای جنوبی بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه اعجوبه‌ها هستند.

علاقمندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه ۳ دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های ۹۶ در آپارات در این مسابقه شرکت کرده و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند. این مسابقه بخش مردمی نیز خواهد داشت که رأی‌گیری آن از طریق اپلیکیشن پیگیر انجام خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانید به صفحه این رویداد در آپارات مراجعه کنید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی