اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بازی فوتبال ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه

اولین صعود مستقیم ایران به جام جهانی فوتبال


“زابیواکا” نماد رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

معنی و مفهوم لوگو جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

Magic ball: توپ فوتبال جادویی در لوگو – نشان از این است که توجه همگان را به علاقه و عشق جهانی به فوتبال معطوف می دارد و یادآور اولین ماهواره ی روسیه (sputlink) به فضا است .
Human Dream: عناصر مردمی در لوگو – حاکی از کثرت بازیکنان فوتبال و هیجان طرفداران است درست مانند بلند پروازی آدمی برای رسیدن به ستارگان است .
Bright Star: نشان گر ستارگان فوتبال است – درست مانند ستارگان آسمانی ، در کنار درخشش و تلالو افسانه ای که خالق تجربه ای جادویی برای بازیکنان و طرفداران جام جهانی می باشد .
Magic Windows: پنجره های جادویی در لوگو – پنجره های گرد شما را در اکتشافات جام جهانی سهیم می کند . علاوه بر آنکه قالب فوتبال جهانی را تقویت می کند .
Lift-Off: از زمین جدا شدن نشان از نیروی محرکه ی سوق دهنده سفینه فضایی است هنگامی که از زمین جدا می شود و این حاکی از پیش بینی رقابتی جادویی و سخت است .
Celebration: جشن – حرکت صعودی یاد آور بالا بردن کاپ جام جهانی در مراسم اختتامیه جام جهانی و اهدای کاپ است .

 گرگی به نام «زابیواکا» (Wolf Zabivaka) به عنوان نماد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شد


جاذبه های اسطوره ای برای جذب توریست و گردشگر همزمان با جام جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی